مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

موتورسيكلتى جذاب در نمایشگاه موتور اکسپو2020

به گزارش موتورسيكلت نيوز، دنیای جذاب موتورسیکلت‌ها با به نمایش گذاشتن طرح هاى جذاب و بعضاً غيرمعمول که هر یک می‌توانند، داستان منحصربه‌فرد و اختصاصی خود را داشته باشند، به همان زیبایی است که خودروها در طول این سال‌ها، مسیر تکامل خود را پیموده‌اند.

در بین سال‌های 1998 تا 2005، موتورسیکلت بی ام و R1100S نیز یکی از همین طراحی‌های جذاب و خاص بود که یک گزینه عالی به‌عنوان اسپرت تورینگ، به‌حساب می‌آمد. در آن زمان، قلب تپنده 8 سوپاپ با حجم 1,085 سی‌سی، قوی‌ترین موتورسیکلت کلاس باکسر (Boxer) بود که از طرف بی ام و تولیدشده و توانایی تولید قدرت چشمگیر 98 اسب بخار را داشت.

درواقع باقدرت و جسارتی که بی ام و، این شرکت باواریایی به این موتورسیکلت بخشیده بود، این هیولای جذاب و قدرتمند، می‌توانست قدرت بی‌بدیل خود را بر روی آسفالت جاده‌ها و در مقابل هر حریفی، به نمایش بگذارد.

این موتورسیکلت در نمونه مدرن خود که در نمایشگاه موتور اکسپو 2020(Motor Bike Expo) به نمایش گذاشته‌شده بود، با سیستم انتقال قدرت 6 سرعته، سیستم استارت دوگانه و تزریق سوخت، موتور R1100S توانایی پا به پا رفتن نمونه‌های مدرن سال 2020 را نیز حتی خواهد داشت. این موتور با یک فریم آلومینیوم، سیستم تعلیق پیشرفته یک نمونه عالی در دنیای موتورسیکلت‌ها به‌حساب می‌آید.

حال اکنون با این موتورسیکلت اصالتاً متعلق به بی ام و که توسط برندهای آفیسین مرمید (Officine Mermaid) و رادیکل چاپرز (Radikal Choppers) به نمونه‌ای مدرن تبدیل‌شده است،R1100S می‌تواند چندین طول عمر را تجربه کند.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا