مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

بهره‌برداری از یک واحد تولید تایر مورتورسیکلت در قم

به گزارش موتورسيكلت نيوز، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم در حاشیه این آیین درگفت و گو با خبرنگار ایرنا درتشریح وضعیت واحدهای تازه به بهره‌برداری رسیده استان، بیان کرد: درهمین راستا یک واحد تولید کننده سایبان و سقف کاذب با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

اسرافیل شعاعی اضافه کرد: با بهره‌برداری از این طرح صنعتی درمجموع برای ۳۰ تن اشتغال مستقیم به وجود آمده‌است.

وی گفت:‌ بهره‌برداری از یک واحد تولید تایر مورتورسیکلت از دیگر طرح های افتتاح شده استان به مناسبت دهه فجر بود.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از این طرح ۹۵ اشتغال مستقیم ایجاد شده و ۳۰۰ میلیارد ریال در این طرح سرمایه گذاری صورت گرفته است.

شعاعی اضافه کرد: این طرح صنعتی در راستای تکمیل زنجیره تولید قم درتولید موتورسیکلت به عنوان یکی از قطب های اصلی کشور انجام پذیرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قم گفت: همچنین بهره‌برداری از واحد تولیدی صنایع سلولزی با اعتبار ۱۵۰میلیارد ریال و اشتغال ۲۳ تن هم دیگر پروژه صنعتی قم بود.

وی بیان داشت: برای تکمیل رنجیره تولید درتامین مواد اولیه صنعتی به ویژه درصنعت کفش واحد تولیدی مواد اولیه این صنایع امروز به بهره‌برداری رسید.

وی تاکید کرد: برای بهرهبرداری از این طرح ۲۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام و ۵۰ شغل جدید ایجاد شده‌است.

حجم سرمایه‌گذاری انجام‌شده برای واحدهای صنعتی و معدنی موجود استان ۴۸ هزار و ۸۵۱ میلیارد ریال است که با این حجم از سرمایه‌گذاری صورت گرفته در۲هزار و ۲۲۵ واحد صنعتی و صنایع معدنی استان برای ۵۶ هزار و ۱۵۳ تن فرصت اشتغال ایجادشده است.

قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، ثامن‌الائمه (ع) – قنوات – و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا