مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

۷۵ درصد ناوگان حفاظت‌ محیط‌ زیست کشور شامل موتورسیکلت و خودرو فرسوده و نیازمند بازسازی است

به گزارش موتورسيكلت نيوز، مسیرهای حوزه مدیریت حفاظت محیط‌زیست اغلب مسیرهای خاکی و سخت‌عبور است که همین مسیرها بر کاهش طول عمر ناوگان موثر است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور یادآور شد: ۲ سال گذشته ۷۰ دستگاه خودروهای شاسی‌بلند به منظور نوسازی ناوگان یگان حفاظت محیط‌زیست خریداری شد، و این رویه باید استمرار یابد.

وی بیان کرد: ناوگان فرسوده قدرت تحرک در پیشگیری از وقوع جرم را در عرصه‌های محیط زیست به یک سوم کاهش ‌می‌دهد و زمانی که قدرت تحرک کاهش یابد، پیشگیری از جرم نیز کاهش یافته و محیط‌زیست جولانگاه سودجویان می‌شود.

محبت‌خانی تصریح کرد: کاهش قدرت در پیشگیری از جرم آثار سوء و پیامدهای غیرقابل جبرانی برای حیات وحش و محیط زیست خواهد داشت.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور خاطرنشان کرد: امسال و سال‌گذشته حدود ۴۰۰ میلیارد ریال برای تهیه بیش از۴۳ قلم تجهیزات مانند چراغ قوه، جلیقه ضدگلوله و ماشین‌های شاسی بلند تامین شد و این تجهیزات در اختیار یگان‌های حفاظت محیط‌زیست در استان‌ها قرار گرفت.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا