مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

۳۰۰ هزار دستگاه موتورسیکلت در تهران برقی می شود

به گزارش موتورسيكلت نيوز، مديرعامل توانير گفت: در حال حاضر اکثر دارندگان موتورسیکلت اقشار ضعیف هستند و روزانه ۲۰۰ کیلومتر در تهران را می‌پیمایند و در سال، ۲۱۰۰ لیتر مصرف بنزین دارند که هزینه آن ۶ میلیون تومان می‌شود. با برقی شدن این موتور‌ها هزینه برق مصرفی آن حدود ۶۰۰ هزار تومان در سال خواهد بود و از این محل هر دارنده موتور ۵ میلیون تومان در سال منفعت می‌برد و اقشار ضعیف با اعمال این طرح حمایت می‌شوند.

متولی‌زاده اضافه کرد: همچنین سالانه ۲۱۰۰ لیتر بنزین به ازای هر دستگاه موتورسیکلت کاهش مصرف سوخت خواهیم داشت که این بنزین را می‌توان صادر کرد. براساس آمار پیاده‌سازی این طرح برای ۳۰۰ هزار دستگاه موتورسیکلت در تهران، حدود ۱.۵ میلیون تن آلایندگی از فضای این شهر را کاهش خواهد داد.

مدیرعامل توانیر تاکید کرد: در اعمال این سیاست‌ها نقش مسئولان فرهنگی می‌تواند بسیار موثر باشد تا نظرات خود را به ما ارائه کرده و ما روش‌های خود را براساس نظرات ایشان اصلاح و تکمیل کنیم.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا