مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

نشست کارگروه کاهش آلودگی هوای استان تهران برگزار شد/ بيشترين آلودگى براى موتورسيكلت است

به گزارش موتورسيكلت نيوز، استاندار تهران شامگاه شنبه در این نشست گفت: یکی از معضلات استان آلودگی هواست و تاثیر آلودگی هوا تاثیر زیادی بر سلامت انسان ها می گذارد و اخیر در تحقیقاتی مشخص شده علت بیماری هایی نظیر اتیسم، یائسگی زودرس و سرطان خون آلودگی هوا است.

اوشیروان محسنی بندپی با بیان اینکه برای اصلاح وضعیت هوا نیاز به تغییر نگاه مردم و مسئولان داریم افزود: دولت و دستگاه های استان تهران باید نقش خود را بهتر و بیشتر ایفا کنند.

وی بر توسعه جنگلکاری برای جلوگیری از آلودگی هوا، ذخیره آب و جلوگیری از سیلاب تاکید کرد و افزود : 350 هزار اصله درخت که با آب و هوای استان تهران تطبیق داشته باشه باید خریداری بشود.

محسنی بندپی گفت: بیش از 60 درصد از آلودگی هوا ناشی از آلاینده های متحرک است و بیشترین آلودگی مربوط به موتورسیکلت ها است.

وی از شهرداری تهران خواست با توسعه حمل و نقل عمومی و تحرک بیشتر در این راستا به کاهش آلودگی هوا کمک کند.

محسنی بندپی با اشاره به بوی بدی که اخیر در پایتخت منتشر می شود آن را متاثر از عوامل مختلف ذکر کرد و افزود: برای بررسی دقیق این موضوع از کارشناسان و اساتید دانشگاه بهره می بریم.

وی گفت: دستگاه های مرتبط با انتشار این بو مشخص شده اند و جدیت و فعالیت بیشتر  این دستگاه ها در بررسی و رفع  این معضل خواسته شده است.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا