مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

تذکر عضو شورای شهر درباره کمک به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی

به گزارش موتورسيكلت نيوز، محمد علیخانی در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: در راستای کاهش آلودگی هوا و توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و تبدیل و جایگزینی موتورسیکلت‌های کاربراتوری به انژکتوری و سایر طرح‌های مرتبط با کاهش آلاینده‌های زیست محیطی مقرر شده بود به منظور تأمین منابع این امر برابر تبصره ۱ ماده ۵۵ برنامه سوم توسعه شهر تهران ۴۰ درصد از درآمدهای عوارض تردد خودروها در محدوده‌های مرکزی شهر تهران به ردیف اعتباری کمک فنی و اعتباری پرداخت مابه‌التفاوت تسهیلات بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اختصاص یابد.

وی افزود: متأسفانه از ابتدای سال تاکنون با وجود پیش‌بینی اعتبار ۲۳۳ میلیارد تومانی برای این ردیف صرفا عملکرد ۴۰ میلیارد تومان در این ردیف را شاهد هستیم. لذا به شهردار تهران تذکر می‌دهم مطابق تبصره ۱۸ بودجه مصوب سال ۹۸ و مطابق حکم قانونی مندرج در مصوبه برنامه سوم توسعه شهر تهران نسبت به پرداخت منابع موصوف تا سقف ۴۰ درصد وصولی عوارض تردد خودرو در محدوده‌های مرکزی شهر تهران اقدام کند تا مراحل نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی به خصوص تاکسی‌های درون شهری که فعلا به لحاظ عدم اجرای مصوبات نتوانستند بیشتر از ۹۰۰ مورد نوسازی را انجام دهند، اجرایی شود.

انتهای پیام

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا