مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سند محیط زیست تا دو ماه آینده تدوین خواهد شد/ سند محیط‌زیست از موتورسیکلت‌های الكتريكى حمایت می‌کند

به گزارش موتورسيكلت نيوز، منصور کبگانیان در حاشیه جلسه یکصد و بیست و ششم شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور که در ساختمان شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیش از شروع دستور جلسه، تذکراتی ارائه شد که اولین محور آن موضوع سند محیط زیست بود.
وی با اشاره به اختلافات نقشه جامع علمی کشور با سازمان محیط زیست، افزود: سازمان محیط زیست و معاونت علمی ریاست جمهوری، در خصوص این سند از سال‌ها قبل نظراتی داشتند.
عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: در نهایت به این جمع بندی رسیدیم که موضوعات مطرح در حوزه علوم و فناوری‌های زیست محیطی را محدود کنیم تا سند با محوریت این معاونت و با هماهنگی دستگاه‌های ذی ربط به ویژه سازمان محیط زیست نهایی شود.
کبگانیان در زمینه محدود کردن حیطه سند زیست محیطی، گفت: اسناد تدوین شده در سطح کلان است و شامل حوزه علم، فناوری و آموزش عالی تا اقتصاد دانش بنیان و موضوعات فرهنگی می‌شود؛ اما سازمان محیط زیست چندین بار روی سند محیط زیست تأمل داشت.
وی تاکید کرد: ستاد علم و فناوری اعتقادی به اجرای این اسناد در شورای عالی انقلاب فرهنگی ندارد.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا