مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رعایت استاندارد در موضوعاتی که با ایمنی و سلامت مردم ارتباط دارد ضروری است

به گزارش موتورسيكلت نيوز، اسحاق جهانگيري در این جلسه با تأكيد بر اهميت رعايت استاندارد اجباري در موضوعاتي كه با ايمني و سلامت مردم ارتباط دارد، گفت: درج علامت استاندارد روي يك كالا موجب اطمينان مردم و آسودگي خاطر آنان در استفاده از اين محصولات است كه بايد با نهايت دقت و حساسيت مورد توجه قرار گيرد.

در اين جلسه كه وزراي نيرو، صنعت، معدن و تجارت، دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح، جهاد کشاورزی، رئيس سازمان حفاظت محيط زيست، رئيس سازمان بازرسي كل كشور و رئيس سازمان دامپزشكي، رییس سازمان غذا و دارو، رییس فراکسیون استاندارد نيز حضور داشتند، رئيس سازمان ملي استاندارد ايران گزارشي از عملكرد اين سازمان در سال ۹۶ و سه ماهه اول سال ۹۷ ارائه كرد و گفت: سازمان ملي استاندارد ایران در حال حاضر در ۱۲ مجمع بين المللي و منطقه اي استاندارد سازي و همچنین ۴۶۷ كميته فني و فرعي عضويت فعال و در ۴۱۸ كميته فني و فرعي عضويت ناظر دارد. 

در ادامه اين جلسه دو بسته پيشنهادي با عناوين حمايت از توليد داخلي استاندارد و بسته حمايتي تسهيل فضاي كسب و كار از سوي نماينده سازمان ملي استاندارد ايران مطرح و پس از بحث و بررسي به تصويب رسيد. 

در این نشست رئیس سازمان ملی استاندارد ایران پیشنهاداتی که در کمیسیون راهبری دبیرخانه شورای عالی استاندارد مطرح شده بود را ارایه کرد که پس از بحث و تبادل نظر و ارائه توضیحات در خصوص جزئیات این پیشنهادات، شورای عالی استاندارد اجرای اجباری استاندارد موتورسیکلت دو، سه یا چهار چرخ، استاندارد خودرو – مبدل های کاتالیستی جایگزین، واگذاری تایید و نظارت بر فعالیت شرکت های مشاوره دهنده در زمینه استانداردهای مدیریت کیفیت و بررسی اجازه تهیه علامت استاندارد ویژه صادراتی را تصویب کرد.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا