مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

ردیابی خودرو و موتورسيكلت با دستگاه ساخت داخل ممکن شد

به گزارش موتورسيكلت نيوز، از ردیاب‌ می‌توان استفاده گوناگون کرد؛ پیدا کردن خودرو دزدیده شدن جسم متحرک، آگاهی از نحوه استفاده کارمندان از وسیله نقلیه شرکت و میزان ساعت کار آنها  و یا کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی شهر و یا میزان مصرف سوخت خودرو و … .

شرکت دانش‌بنیان « ایده پردازان پارسی فردا »، در تولید انواع ردیاب‌ها، تبلت‌های صنعتی و dvr خودرویی مشغول به فعالیت است.

حمزه محمدی مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان، بیان کرد: این ردیاب‌ها می‌توانند علاوه  بر انواع وسیله نقلیه موتوری برای ردیابی دوچرخه، حیوانات خانگی، کودک خردسال و حتی واگن قطار مورد استفاده قرار بگیرد.

وی درباره «سامانه مدیریت ناوگان رادشید» توضیح داد: این سامانه یک سیستم یکپارچه مبتنی بر وب است و مطابق با ساختارهای بین‌المللی امنیت و اینترنت اشیا کار می‌کند و با برقراری ارتباط بین دستگاه‌های ردیاب و سپهتن و مدیران، به ارائه گزارشات مختلف و همچنین اعمال برخی دستورات مورد نیاز می‌پردازد.

این فعال فناور ادامه داد: این سامانه با توجه به نیاز مشتری و همچنین براساس پروتکل‌های بین‌المللی برنامه ریزی شده است و ابزارها و گزارشات مورد نیاز کاربر را در سریع‌ترین راه ارائه می‌دهد.

وی از دیگر قابلیت‌های «سامانه ردیابی رادشید» گفت: استفاده از تکنولوژی های روز، مدیریت خودروها، دریافت و ذخیره تصاویر ارسالی از دوربین ها، قابلیت شنود میکروفون داخلی خودرو و قابلیت کنترل خودرو با پیامک

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان «رادشید» درباره میزان اشتغال‌زایی که در این شرکت شده است گفت: هم‌اکنون 30 نفر به صورت مستقیم و بیش از 100 نفر نیز به صورت غیرمستقیم مشغول به فعالیت هستند.

محمدی همچنین درباره واردات محصولات مشابه خارجی به کشور بیان کرد: نمونه‌های مشابه این تجهیزات از کشورهای چین و لیتوانی و نیز از کشورهای اروپای شرقی وارد می‌شود.

این فعال فناور همچنین افزود: محصولات تولیدی این شرکت با مونه‌های مشابه خارجی آن قابل رقابت است و این موضوع با فعالیت چندین ساله این شرکت ثابت شده است.

وی همچنین بیان کرد: چندین سال است که خرید این قبیل تجهیزات از شرکت‌های خارجی ممنوع اعلام شده است؛ ارگان‌های دولتی به عنوان بزرگ‌ترین خریداران این تجهیزات متاسفانه از طریق بازرگانان داخلی اقدام به خرید این تجهیزات می‌کنند که این امر باعث کاهش فروش محصولات این شرکت و تولیدکنندگان مشابه می‌شود و امیدواریم که اقدام جدی از سوی نهادهای ذی‌ربط در راستای حمایت از تولیدات داخل انجام شود.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا