مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

کاهش 10 تا 15 درصدی قیمت موتورسیکلت

به گزارش موتورسيكلت نيوز، رئیس اتحادیه فروشندگان دوچرخه، موتورسیکلت و لوازم یدکی اعلام می کند که کاهش خرید مردم موجب کاهش 15 درصدی قیمت موتورسیکلت در بازار شد.

محمد خادم منصوری اظهار داشت: از مهرماه به دلیل کاهش دمای هوا فروش موتورسیکلت کاهش می یابد و این امر طبیعی است، اما امسال به دلیل افزایش قیمت در تمام کالاها و کاهش قدرت خرید مردم، فروش موتورسیکلت کاهش بیشتری داشته است.

منصوری گفت: در حال حاضر کارخانجات تقریبا تولید ندارند که دلیل آن واردات و گرانی ارز است؛ بدنه بعضی از موتورسیکلت ها که از کشور چین وارد می شوند در داخل کشور تولید می شود اما موتورسیکلت وارد شده از کشور هندوستان به صورت CKD وارد کشور و مونتاژ می شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان دوچرخه، موتورسیکلت و لوازم یدکی گفت: برخی از تولیدکنندگان داخلی، قطعات موتورسیکلت های هندی را به منظور خدمات پس از فروش ساخته اند اما این قطعات، مخصوص خدمات پس از فروش -و نه تولید- است. با تحریم آمریکا، کار با کشور هند دشوارتر نیز می شود.

منصوری درخصوص درج قیمت موتورسیکلت در فضای مجازی که منجر به بروز مشکلاتی در بازار شده بود، گفت: با پیگیری های انجام شده، درج قیمت موتورسیکلت در فضای مجازی بسیار کاهش یافته است. در گذشته درج قیمت ها در فضای مجازی موجب ایجاد مشکلاتی در بازار موتورسیکلت شده بود.

رئیس اتحادیه فروشندگان دوچرخه، موتورسیکلت و لوازم یدکی درخصوص طرح برخی مطالب در مورد شماره گذاری موتورسیکلت های کاربراتوری گفت: پس از منتفی شدن شماره گذاری موتورسیکلت های کاربراتوری، این اقدام دیگر صورت نمی گیرد و اگر چنین شماره گذاری هایی انجام شده مربوط به موارد قبلی است که ناتمام بوده که البته بنده اطلاعی از این نوع شماره گذاری ها ندارم اما به طور کلی پس از مصوبه، هیچ موتور سیکلت کاربراتوری ای پلاک و شماره گذاری نشده است.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا