پلیس فتا هشدار داد: مراقب آگهی‌های جعلی فروش موتورسیکلت در وب‌سایت‌ها باشید

رئیس پلیس فتا استان یزد از شناسایی متهمی که در یکی از سایت‌های واسط خرید از شهروندان بابت فروش موتورسیکلت کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

به گزارش موتورسیکلت‌نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا؛ سرهنگ حسن ابوالحسینی، در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پی شكايت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

اين مقام انتظامی ادامه داد: شاکی در اظهارات خود عنوان کرد در یکی از سایت‌های درج آگهی قصد خرید موتورسیکلت  داشتم و پس از برقراری ارتباط با فروشنده، مبلغ 800 میلیون ریال به‌حساب وی واریز کردم که ایشان ارتباط خود را قطع کرده و جوابگو نمی‌باشد که درخواست رسیدگی به موضوع را دارم.

سرهنگ ابوالحسینی افزود: ماموران پلیس فتا با اقدامات فنی و شگردهای خاص پلیسی، متهم به هویت معلوم در یکی از استان‌های شمال کشور را شناسایی و پرونده جهت سیر مراحل قانونی و دستگیری متهم به استان مربوطه ارسال گردید.

این مقام انتظامی هشدار داد: قبل از اطمینان به صحت اطلاعات ارائه‌ شده فروشنده، اقدام به واریز وجه نکنند و حتی‌الامکان ارتباطات و خریدوفروش‌ها را به‌صورت حضوری انجام دهند و از افرادی خرید کنید که امکان ملاقات حضوری آن‌ها پیش از انجام معامله فراهم باشد و قبل از خرید، کالا را با دقت موردبررسی قرار دهید.

رئیس پلیس فتا استان یزد خاطرنشان کرد: درصورتی‌ که با چنین مواردی برخورد کردند موضوع را سریعاً از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.gov.ir و یا با شماره تلفن 096380 تماس و  با کارشناسان مرکز فوریت های سایبری پلیس فتا در میان بگذارند.

انتهای پیام/

منبع
پلیس فتا

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا