مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

درباره اجرای مزایده 25 هزار دستگاه موتورسیکلت در اصفهان

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: همزمان با حضور ریاست قوه قضاییه اجرای مزایده ۲۵ هزار دستگاه موتورسیکلت موجود در پارکینگ‌های استان که مقدمات قانونی واگذاری آنها با نظارت مستقیم دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان انجام شده بود،صورت پذیرفت.

 به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از فارس، اسدالله جعفری، رئیس کل دادگستری استان اصفهان اظهار داشت: همزمان با یوم الله ۲۲ بهمن حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه که به منظور حضور در راهپیمایی این روز بزرگ به اصفهان سفر کرده بود، پس از راهپیمایی در جمع مردم شهید پرور و انقلابی اصفهان به ایراد سخن پرداخت.

وی ادامه داد: ریاست قوه قضاییه سپس به زندان مرکزی اصفهان رفت و در مراسم آزادسازی ۱۲۵۵ نفر از زندانیان واجد شرایط اعم از محکومان مالی و غیرمالی که شرایط آنها پیش از این توسط دبیرخانه کاهش جمعیت کیفری استان بر اساس ضوابط و مقررات بررسی شده بود، شرکت کرد.

جعفری گفت: همچنین ۱۱۰۰ بسته معیشتی نیز که به همت خیران نیک اندیش اصفهان آماده شده بود همزمان با حضور  ریاست قوه قضاییه بین خانواده‌های زندانیان توزیع شد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان افزود: همزمان با حضور ریاست قوه قضاییه اجرای مزایده تعداد ۲۵ هزار موتورسیکلت موجود در پارکینگ‌های سطح استان که مقدمات قانونی واگذاری آنها با نظارت مستقیم دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان انجام شده بود، نیز صورت پذیرفت.

وی تصریح کرد: برپایی میز خدمت در میدان نقش جهان و پاسخگویی مسؤولان قضائی استان به مطالبات و سوالات و مشکلات مردم اصفهان از دیگر برنامه‌های این روز بزرگ بود.

پایان پیام

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
فارس
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا