مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

فراخوان جذب خبرنگار و عكاس افتخارى از سراسر كشور براى پايگاه خبرى موتورسيكلت نيوز

به گزارش روابط عمومى موتورسيكلت نيوز، اين پايگاه خبری در نظر دارد، براى اطلاع‌رسانى اخبار و اطلاعات از کلیه نقاط ايران و جهان در حوزه صنعت موتورسيكلت، از بین علاقه‌مندان و نیروهای مستعد و خلاق در حوزه خبرنگاری، نسبت به جذب خبرنگار افتخاری از سراسر كشور اقدام نماید. متقاضيان ارجمند ابتدا بايد نسبت به تکمیل درخواست اولیه خود در صفحه ثبت نام خبرنگاران اقدام نمایند و منتظر تماس دفتر گزینش باشگاه خبرنگاران موتورسيكلت نيوز باشند.

١- متقاضیان پس از تائید صلاحیت عمومی و تخصصی نسبت به تهیه خبر بر اساس سیاست‌هاى اعلام شده توسط باشگاه خبرنگاران موتورسيكلت نيوز براى ارسال خبر اقدام می‌نمایند.

٢- پس از يك ماه از فعالیت، برای خبرنگارانى كه حداقل ٦خبر موثر داشته باشند و امتياز مناسبى را اخذ كنند، کارت خبرنگارى صادر مى‌شود.
قابل ذكر است كه براى صدور كارت، تقاضانامه (خبرنگار افتخارى و كارت خبرنگارى) را كه در صفحه ثبت نام خبرنگاران در پايگاه خبرى موتورسيكلت نيوز قرار داده خواهد شد را پرينت گرفته و پس از مراجعه به دفترخانه اسناد رسمى در شهر خود و اخذ گواهى امضاء، آن را به صندوق پستى پايگاه خبرى موتورسيكلت نيوز به آدرس ٥٦٥-١٩٥٧٥ ارسال مى‌نمايند.

٣- جذب خبرنگار افتخاری هیچ‌گونه تعهد استخدامی و حقوقی برای موتورسيكلت نيوز در برنداشته، اما در صورتی که اين پايگاه خبرى نیاز به جذب خبرنگار ثابت یا حق‌التحریر داشته باشد خبرنگاران افتخاری فعال در الویت خواهند بود.

٤- در هر سال از خبرنگاران افتخارى برتر، تقدير و لوح خبرنگار برتر اعطاء خواهد شد.

٥- اخبار، گزارش، يادداشت، مقاله و مصاحبه با درج نام خبرنگار منتشر خواهد شد.

٦- متقاضيان گرامى در صورت سوال مى‌توانند از طريق يارانامه motorcyclet.news@yahoo.com پيام خود را ارسال نمايند.

شرايط جذب:

١- داشتن حداقل مدرك كارشناسى براى رشته هاى غيرمرتبط و همچنين دانشجويان مقطع كارشناسى كه در دانشكده‌هاى علوم ارتباطات و خبر دانشگاه‌ها مشغول به تحصيل هستند
٢- تدين به باورهاى دينى
٣- عدم سوءپيشينه كيفرى
٤- آشنايى به اصول خبرنويسى و مصاحبه
٥- آشنايى به يكى از زبان‌هاى خارجى

متقاضيان گرامى مى‌توانند جهت ثبت نام به صفحه ثبت نام خبرنگاران در پايگاه خبرى موتورسيكلت نيوز مراجعه كنند:

https://www.motorcycletnews.ir/?p=2548

انتهاى پيام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا