مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

چین، تولید موتورسیکلت برای آسیای مرکزی را آغاز کرد

منطقه آزاد تجاری سین‌کیانگ در شمال غربی چین اولین خطوط تولید موتورسیکلت با هدف بازار آسیای مرکزی را راه‌اندازی کرد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، این خطوط با مجموع ظرفیت تولید یکهزار دستگاه موتورسیکلت در روز، متعلق به شرکت محلی فناوری انرژی نو موسوم به «کین گلد» (Kingold) است.

این شرکت قصد دارد موتورسیکلت های برقی دو چرخ و سه چرخ با سلول‌های فتوولتائیک (خورشیدی) و همچنین موتورسیکلت هایی با موتورهای احتراق داخلی را به کشورهای آسیای میانه عرضه کند.

ساخت پروژه موتورسیکلت با سرمایه گذاری کل ۱.۵ میلیارد یوان قرار است در دو مرحله انجام شود.

اولین دسته ازاین محصولات موتورسیکلتی به زودی تحویل قزاقستان می‌شود. در حال حاضر این شرکت پیش سفارش بیش از ۲۰ هزار موتورسیکلت را دریافت کرده است.

یوان ژیو رئیس هیئت مدیره «کین گلد» گفت این شرکت در آینده تلاش خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که ۶۰ درصد از قطعات تولید یک موتورسیکلت در سین کیانگ تولید می‌شود. این امر باعث کاهش قابل توجه هزینه تولید و افزایش رقابت پذیری آن در بازار خواهد شد.

گوان جین ژونگ، رئیس اداره جذب سرمایه گذاری در منطقه توسعه اقتصادی و مرزی «خورگوس» واقع در مرز قزاقستان و چین، گفت که مقامات محلی قصد دارند تلاش‌ها را برای جذب سرمایه گذاری و کمک به شرکت‌های محلی در توسعه بازار آسیای مرکزی تقویت کنند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایرنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا