مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

چهارمین نمایشگاه دوچرخه و موتورسیکلت در شهر آفتاب برگزار خواهد شد

مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب گفت: چهارمین نمایشگاه دوچرخه و موتورسیکلت، وسایل نقلیه موتوری، هیبریدی و قطعات یدکی، ۲۰ تا ۲۳ دی‌ماه در شهر آفتاب برگزار می‌شود.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، عباس تقدسی‌نژاد مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب درباره رویداد‌های پربازدید پیش رو گفت: نمایشگاه‌های پرمخاطب حوزه موتورسیکلت و خودرو در دی و بهمن‌ماه در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

وی افزود: چهارمین نمایشگاه دوچرخه و موتورسیکلت، وسایل نقلیه موتوری، هیبریدی و قطعات یدکی، ۲۰ تا ۲۳ دی‌ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۷ در شهر آفتاب برگزار می‌شود.

مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب درباره جامعه هدف این رویداد گفت: هرچند جوانان، عمده علاقه‌مندان به دوچرخه و موتورسیکلت را در کشور شکل می‌دهند، اما با توجه به تجربه برگزاری این رویداد در شهر آفتاب شاهد استقبال اقشار مختلف جامعه با سنین مختلف بوده‌ایم. وی افزود: نمایشگاه موتورسیکلت رکورددار بازدید مردمی در صنعت نمایشگاهی است. امیدواریم در کنار رکوردشکنی بازدید مردمی در سال جاری، خروجی این صنعت به لحاظ کارکردی در کلانشهر‌هایی نظیر تهران نقش‌آفرین باشد.

تقدسی‌نژاد با اشاره به اهمیت نوسازی ناوگان حمل‌ونقل به ویژه در حوزه موتورسیکلت گفت: بر اساس سیاهه انتشار تهران در سال ۱۳۹۵، سهم موتورسیکلت‌ها در ذرات معلق هوا ۱۰ درصد و در آلاینده‌های گازی ۲۱ درصد است. این گزارش به خوبی اهمیت نوسازی، برقی‌سازی و استفاده از ناوگان هیبریدی موتورسیکلتی را در کشور نشان می‌دهد. نشانه‌های از این سیاست را در چهارمین نمایشگاه خودرو و موتورسیکلت به ویژه در بخش هیبریدی و برقی شاهد خواهیم بود.

مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب در پایان ضمن اشاره به اهمیت استفاده از فناوری‌های نوین در صنعت موتورسیکلت گفت: حرکت وسایل نقلیه موتوری از گونه‌های کاربراتوری و انژکتوری به هیبریدی و برقی، علاوه بر کاهش آلودگی هوا، به کنترل آلودگی صوتی به ویژه در نقاط پرتردد کلانشهر‌ها کمک می‌کند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
خبرگزاری دانشجو
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا