مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

متقاضیان دریافت دسته چک‌های جدید بخوانند

بانک مرکزی برای صدور دسته چک‌های جدید شرط گذاشت و برای متقاضیان زمان تعیین کرد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، مدیر اداره نظارت بر نظام‌های پرداخت بانک مرکزی گفت: ارائه دسته چک‌های جدید تنها تا پایان این ماه با ثبت اطلاعات متقاضی در سامانه املاک و اسکان امکانپذیر می‌شود.

مانی یکتا افزود: بانک مرکزی موظف است از ارائه برخی خدمات بانکی به کسانی که اقدام موثری در ثبت اطلاعات مسکن هایشان در سامانه املاک و اسکان انجام نداده اند، جلوگیری کند.

او تأکید کرد: با توجه به تعاملات مثبتی که با وزارت راه و شهرسازی داشتیم مقرر شد که به صورت مشخص در خصوص خدمت درخواست صدور دسته چک جدید در فاز اول و فاز دوم در خصوص خدمات مرتبط با انتقال وجه کارتی از طریق برنامک‌های هوشمند تلفن همراه، همکاری کنیم.

مدیر اداره نظارت بر نظام‌های پرداخت بانک مرکزی درباره زمان اجرای محدودیت در صدور دسته چک جدید گفت: اگر کسی اقدام موثر انجام نداده باشد، از ارائه دسته چک به او جلوگیری می شود؛ این موضوع از یک هفته قبل آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه دارد. مستندات فنی و اطلاعات آن را دریافت کردیم و به زودی نیز عملیاتی می‌شود.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
همشهری آنلاین
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا