سردار حسن مفخمی: ۲۴ موتورسیکلت به ناوگان موتوری پلیس الحاق شد

فرمانده انتظامی مازندران از الحاق ۹ خودرو و ۲۴ موتورسیکلت به ناوگان موتوری انتظامی استان خبر داد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از مهر، سردار حسن مفخمی شهرستانی در آئین الحاق ناوگان خودرویی و موتوری پلیس در ستاد فرماندهی انتظامی استان که با حضور فرماندهان ومسئولان انتظامی استان همراه بود، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات معاونت‌های طرح و برنامه و آماد و پشتیبانی استان در راستای پیگیری و جذب اعتبارات مورد نیاز برای تهیه وسایل نقلیه مورد نیاز ناوگان خودرویی و موتوری استان، از الحاق ۳۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت جدید به این ناوگان خبر داد.

وی تصریح کرد: در این طرح برای نوسازی خودروی فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها ۹ خودرو تویوتا به انتظامی شهرستان‌ها اختصاص یافته و ۱۴ دستگاه موتور سیکلت چهار چرخ ویژه مأموریت سواحل دریا به شهرستان‌های ساحلی اختصاص یافت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، از اختصاص این خودروها تا پایان سال ۱۴۰۲ به کلیه شهرستان‌ها خبر داد و افزود: ۱۰ دستگاه موتورسیکلت نیز برای تقویت ناوگان موتوری شهرستان‌های ساحلی به این شهرستان‌ها اختصاص داده شد.

سردار مفخمی با اشاره به اینکه برای تأمین این تعداد خودرو و موتورسیکلت اعتبار زیادی صرف شده بر رعایت و نگهداشت این وسایل تاکید کرد و افزود: بی شک نگهداری و مراقبت از این وسایل نقش مهمی در افزایش میزان طول عمر وسیله نقلیه و کارایی آن در انجام مأموریت‌های انتظامی دارد.

سردار مفخمی همچنین از تحویل خودروهای فرسوده در این طرح خبر داد و افزود: در حوزه تأمین سوخت وسایل نقلیه نیز هیچ گونه دغدغه‌ای وجود ندارد و اقدامات لازم برای تأمین سوخت خودروها اجرایی شده است.

پایان پیام/

منبع
مهر

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا