مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معرفی نفرات برتر مسابقه کراس کانتری در تبریز

دبیر هیئت دوچرخه سواری آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری مسابقه کراس کانتری در تبریز گفت: برترین رکابزنان کراس کانتری معرفی شدند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از مهر، سعید فقیه، افزود: مسابقه دوچرخه سواری کوهستان کراس کانتری امروز جمعه در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با حضور نزدیک به ۵۰ شرکت کننده در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد.

دبیر هیئت دوچرخه سواری آذربایجان شرقی با بیان اینکه برگزاری این مسابقات با هدف توسعه ورزش دوچرخه سواری در سطح استان می‌باشد، عنوان کرد: خدا را شکر مسابقه امروز بدون هیچ حادثه به اتمام رسید و جا دارد از کلیه دست اندر کاران برگزاری این مسابقه تقدیر و تشکر بنمایم.

فقیه نفرات برتر در رده سنی نوجوانان را به ترتیب محسن مصطفی زاده نفر اول، مهدی قصاب عبدالهی نفر دوم و ابوالفضل طاهر زاده نفر سوم اعلام کرد.

همچنین در رده سنی جوانان صدرا اکبر زاده مقام اول، پوریا نژاد جواد مقام دوم و برهان بشارت مقام سوم را کسب کردند.

در رده سنی بزرگسالان به ترتیب بنیامین فغانی مقام نخست، ناصر پور هاشمی مقام دوم و امیر حسین زوجازی مقام سوم را به دست آوردند.

فقیه اذعان داشت: در این مسابقه دوچرخه سواران رده نوجوانان ۲ دور مسیر را پیمودند، رده جوانان ۳ دور و رده بزرگسالان پنج دور مسیر مسابقه را رکاب زدند.

گفتنی است، در پایان این مسابقه با حضور یدالله هوشیار و قادر میزبانی، پیشکسوتان دوچرخه سواری آذربایجان شرقی به نفرات برتر لوح و جایزه اهدا شد.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
مهر
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا