مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

تصمیم جدید برای موتورسیکلت‌های الکتریکی در کیش/ جان‌باختن تعدادی از موتورسواران در جزیره

تلفات تصادفات موتورسیکلت های شارژی در کیش بشدت افزایش یافته و حالا در تصمیمی تازه، مدیریت حمل و نقل عمومی کیش دستور داده تا هر فرد حقیقی بتواند فقط یک دستگاه موتور شارژی ثبت پلاک کند و مراکز مونتاژ غیر استاندارداین موتورها نیز پلمب شوند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از فارس، طی چند ماه اخیر بیش از 10 نفر بر اثر تصادف با موتورسیکلت های شارژی در این جزیره جان خود را از دست داده اند.

بر همین اساس جهانی، مدیر حمل و نقل عمومی کیش از تصمیمات تازه در این زمینه خبر داده و گفته: براساس مصوبه شورای ترافیک کیش هر فرد حقیقی می‌تواند یک پلاک موتور شارژی به نام خود ثبت کند.

به گفته وی، مهلت پلاک گذاری موتور های شارژی تا پایان مهر امسال تعیین شده است و افراد حقوقی مجوز ثبت پلاک موتور شارژی را نخواهند داشت.

جهانی همچنین افزود: برای تمدید مهلت پلاک گذاری بعد از مهر امسال نیازمند مجوز شورای ترافیک سازمان منطقه آزاد کیش هستیم و همچنین مقرر شده تا مراکز مونتاژ غیر استاندارد این موتورها نیز پلمب شوند.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
فارس
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا