مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

شهرداری تهران: فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای تأمین موتورسیکلت برقی در آینده نزدیک منتشر خواهد شد

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران با اشاره به آموزش تخصصی مدیران جهت جذب سرمایه‌گذاران گفت کارگروه‌های تخصصی از جمله هوای پاک و حمل و نقل تشکیل شد که در همین راستا فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای تأمین موتورسیکلت برقی در آینده نزدیک منتشر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز به نقل از خبرگزاری پانا، نوید خاصه‌باف در یکصد و شصت و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه از ۱۰۰ پروژه سرمایه‌گذاری ۴۶ طرح دارای مشکل است و علت عمده این است که در دوره قبلی به دلایل مختلف مورد برخورد قهری قرار گرفته است، اظهار کرد: هیئت‌های اندیشه ورز برای بررسی مشکلات و ارائه راهکار تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه ۱۱ پروژه کلان به طرح تبدیل شده و ۹ طرح نیز در حال بررسی است، یادآور شد: ۱۶ پروژه قابل وصول با سرعت بیشتر مورد بررسی جدی تر است و از ۳۰ پروژه با اولویت بعدی نیز ۹ پروژه تعیین تکلیف شده است.

وی با تأکید بر اینکه هفته گذشته با سرمایه‌گذار یکی از طرح ها به نتیجه رسیدیم، تصریح کرد: از ۳۰ پروژه بلاتکلیف که تعدادی از آنها پیشرفتی نداشتند، مشکلات تعدادی از آنها برطرف شد و مجتمع تجاری شهر آفتاب نیز به نتیجه رسید و آماده واگذاری است و بازار قطعات خودرو نیز واگذار شده است.

خاصه‌باف با بیان اینکه پمپ بنزین یادگار امام بلاتکلیف بود و گره کوچک آن برطرف و اقدامات از ماه گذشته آغاز شد، خاطرنشان کرد: تعدادی از پروژه‌ها به کارهای سخت تر و دعاوی بیشتری نیاز دارد که امیدواریم با تلاش بیشتر بتوانیم مشکلات این طرح‌ها را نیز برطرف کنیم.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران با بیان اینکه طولانی بودن روند صدور مجوز برای طرح‌ها یکی از مشکلات این پروژه‌ها بوده است، یادآور شد: مجوز پروژه‌های دارای ارزش پنج تا ۲۰ میلیارد تومان در اختیار مناطق قرار دارد و این امکان تا ۱۰۰ میلیارد تومان نیز فراهم شده است.

وی با اشاره به آموزش تخصصی مدیران جهت جذب سرمایه‌گذاران، خاطرنشان کرد: کارگروه های تخصصی از جمله هوای پاک و حمل و نقل تشکیل شد که در همین راستا فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای تأمین موتور سیکلت برقی در آینده نزدیک منتشر می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه عده‌ای به عنوان سرمایه‌گذار وارد می‌شوند و قصد سوء استفاده دارند، گفت: با توجه به این موضوع دقت نظر برای جذب سرمایه‌گذاران در سازمان وجود دارد.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
خبرگزاری پانا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا