مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

لایحه ۲۱ میلیارد تومانی توسعه زیرساخت دوچرخه‌سواری بانوان در مشهد بررسی می‌شود

رئیس هیأت دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: با پیگیری‌های هیأت استان و پشتیبانی و حمایت شهرداری مشهد لایحه ۲۱ میلیارد تومانی توسعه زیرساخت دوچرخه سواری بانوان امروز در شورای شهر بررسی می‌شود.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایلنا، مجید طهوریان عسکری با بیان اینکه حمایت همه جانبه از دوچرخه‌سواری امن و ایمن بانوان مورد تاکید است افزود: با همکاری اعضا شورای شهر مشهد، شهرداری مشهد، هیئت رئیسه دوچرخه سواری، اعضای کمیته فنی و با مشورت از پیشکسوتان، داوران، مربیان و ورزشکاران این رشته، برای اولین بار لایحه توسعه زیرساخت دوچرخه‌سواری بانوان تهیه و توسط شهرداری مشهد به شورای شهر تحویل شده است.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی در خصوص موارد مطرح شده در این لایحه گفت: این لایحه با محوریت ایجاد فضای امن و همچنین در نظر گرفتن دوچرخه‌سواری ایمن برای بانوان در بخش همگانی و همچنین ایجاد و توسعه زیرساخت‌های دوچرخه سواری حرفه‌ای برای قهرمانان این ورزش نگاشته شده است.

طهوریان عسکری ضمن دعوت از قهرمانان بانوی دوچرخه سوار برای ارائه پیشنهادات و نظرات در این خصوص گفت: بانوان دوچرخه سوار حرفه‌ای استان خراسان رضوی می‌توانند با هماهنگی روابط عمومی هیأت دوچرخه سواری استان خراسان رضوی، امروز شنبه ۱۷تیر ماه ۱۴۰۲، در جلسه بررسی این طرح حضور یابند و نظرات و پیشنهادات خود را به شورای شهر مشهد منتقل کنند.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایلنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا