آغاز طرح استانداردسازی پیست موتورسواری همدان

طرح استانداردسازی پیست موتورسواری همدان به عنوان یکی از مهمترین پیست‌های مسابقه‌ای کشور آغاز شد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، سرپرست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی همدان در این باره گفت: تکمیل عملیات عمرانی پیست موتورسواری مجموعه ورزشی شهید مفتح شهر همدان امسال به سرانجام می‌رسد.

حسین خورشیدکوکبیان افزود: دستگاه ورزش حمایت‌های خوبی در روند تکمیل پیست موتورسواری داشته و در تلاش هستیم قبل از پایان فصل مسابقات، مسیر این مجموعه را تکمیل کنیم.

وی بیان کرد: زیرساخت‌های پیست موتورسواری مجموعه شهید مفتح همدان در کشور کم نظیر است و فضای بسیار خوبی را برای توسعه و استانداردسازی در این مجموعه داریم.

خورشید کوکبیان با اشاره به برگزاری همایش خودروهای کلاسیک در همدان گفت: این همایش در حال برنامه ریزی است و در فصل تابستان برگزار می‌شود.

وی از گردهمایی فعالان رشته اتومبیلرانی “درگ” در همدان خبر داد و گفت: این گردهمایی با هدف استعدادیابی و شناخت هرچه بیشتر ظرفیت‌های موجود، مسابقات تدارکاتی به صورت آزمایشی در پیست شهید مفتح همدان برگزار شد.

سرپرست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی همدان خاطرنشان کرد: این رشته زیرمجموعه اتومبیلرانی نیاز به زیرساخت مناسب در مسافت طولی دارد و در تلاش هستیم تا پیست مورد نیاز این رشته را ایجاد کنیم.

ممنوعیت تردد موتورهای مسابقه‌ای در همدان

خورشیدکوکبیان در ادامه گفت: تردد هرگونه موتورسیکلت‌های ورزشی – مسابقه‌ای در مسیرهای مختلف کوهستانی، روستایی و معابر شهری ممنوع است.

وی اضافه کرد: در صورت توقیف این موتوسواران، هیات موتوسواری و اتومبیلرانی همدان هیچ گونه مسؤولیتی را نمی‌پذیرد و براساس ابلاغ مسئولان اجرایی، صدور برگه درخواست ترخیص از سوی این هیات ممنوع است.

کوکبیان ادامه داد: به زودی نسبت به ساماندهی موتورهای مسابقه‌ای سطح همدان اقدام خواهیم کرد.

پایان پیام/

منبع
ایرنا

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا