رئیس جدید هیات موتور سواری و اتومبیلرانی شهرستان پردیس معرفی شد

آئین تکریم و معارفه رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان پردیس برگزار شد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از برنا؛ امروز با حضور رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس، علیرضا نوایی طی حکمی به عنوان رییس جدید هیات موتورسواری و اتومبیلرانی معرفی و مراسم معارفه وی در سالن جلسات فرمانداری شهرستان پردیس برگزار شد.

در این جلسه شادمهر رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس ضمن خیر مقدم به حضار و تشکر از خدمات رئیس سابق این هیات ورزشی گفت: شهرستان پردیس پتانسیل بالایی برای برگزاری دوره های آموزشی و برپایی مسابقات دارد. 

وی با تاکید بر اینکه الویت شهرستان پردیس استفاده از پتانسیل نیروهای بومی و تقویت آموزش‌های ورزشی جوانان شهرستان است، اعلام کرد: این هیات با مدیریت آقای نوایی و برنامه‌ریزی‌های خوبی که در نظر گرفته‌اند بزودی شاهد تحول زیادی خواهد بود و برنامه‌ های مفیدی در شهرستان اجرا خواهند کرد.

رییس جدید هیات موتور سواری و اتومبیلرانی پردیس نیز در ادامه این جلسه اعلام کرد: شهرستان پردیس پتانسیل ورزشی زیادی جهت آموزش و برپایی مسابقات آفرود دارد و ما چهره های موفق بومی در این رشته ورزشی داریم که امیدواریم با تشکیل کمیته آموزش بتوانیم این رشته ورزشی پر هیجان را در سطح عموم گسترش دهیم.

وی تاکید کرد: پردیس می تواند قطب ورزشی استان تهران باشد و طبق بررسی های انجام شده این موضوع به خوبی مشهود است.

 امتیازات بالای این شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌های استان از لحاظ فضای ورزشی، موقعیت جغرافیایی و آب و هوا و…شرایط خوبی داشته و برای تحقق این امر تلاش می کنیم.

در انتهای این مراسم پیشکسوتان و جوانان هیات موتورسواری و اتومبیلرانی به بیان نقطه نظرات خود برای بهبود این رشته ورزشی در شهرستان پردیس و برپایی مسابقات شدند و به گفتگو پرداختند. 

پایان پیام/

منبع
برنا

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا