مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سرهنگ جاور صفاری: موتورسواران بدون کلاه ایمنی اعمال قانون می‌شوند

رئیس پلیس راه گیلان گفت: راکبان موتورسواری که بدون کلاه ایمنی تردد کنند ضمن اعمال قانون در مرحله اول به مدت یک هفته وسیله نقلیه آن‌ها در پارکینگ توقیف خواهد شد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از مهر، سرهنگ جاور صفاری پیش از ظهر شنبه در گفتگو با رسانه‌ها اظهار کرد: استفاده نکردن از کلاه ایمنی جز تخلفاتی محسوب می‌شود که تأثیر مستقیمی در افزایش آمار مجروحان و جان‌باختگان تصادفات دارد.

وی افزود: موتورسوارانی که بدون کلاه ایمنی تردد کنند ضمن اعمال قانون در مرحله اول به مدت یک هفته وسیله نقلیه آن‌ها در پارکینگ توقیف خواهد شد.

رئیس پلیس راه گیلان با تاکید بر اینکه استفاده از کلاه ایمنی نقش مهمی در حفظ جان راکبان موتورسیکلت دارد، ادامه داد: بی توجهی راکبان به این امر باعث بروز حوادث تلخ و جبران‌ناپذیر در حوادث رانندگی می‌شود. سرهنگ

صفاری اضافه کرد: آموزش کاربردی توأم با اهدای کلاه ایمنی، نمایش فیلم‌های تصادفات موتورسواران و نصب شب‌نما در مناطق مختلف استان گیلان برای عموم مردم در سال ۱۴۰۲ آغاز شد.

وی با اشاره به نکات مهم برای پیشگیری از حوادث ترافیکی، تصریح کرد: استفاده از لباس‌های روشن و کلاه ایمنی و اطمینان از سالم بودن چراغ‌های روشنایی جلو و عقب موتورسیکلت برای افزایش احتمال دیدن و دیده شدن ضرورت دارد.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
مهر
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا