مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

با مصوبه شورای عالی ترافیک؛ موتورسیکلت‌های شرکت ملی پست برقی می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی پست از مصوبه شورای عالی ترافیک برای تجهیز ناوگان موتوری موزعین به موتور‌های برقی در ۲۰ استان خبر داد و گفت: بعد از تهران و مشهد، طی توافقی با شهرداری اصفهان؛ موتورسیکلت‌های برقی به زودی در اختیار پستچی‌ها قرار می‌گیرد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از آنا، محمود لیایی مدیرعامل شرکت ملی پست، یکی از ماموریت‌های شرکت‌های پست دنیا، در راستای حمل و نقل پایدار و حفظ محیط زیست را استفاده از وسایل نقلیه برقی دانست و گفت: شرکت ملی پست بر این اساس برنامه ریزی جدی برای نوسازی ناوگان پست و تجهیز آن‌ها به ناوگان برقی اقداماتی انجام داده است و در نخستین اقدام در سال گذشته حدود ۷۰۰ دستگاه موتورسیکلت برقی با انعقاد قراردادی مشترکی با شهرداری تهران در اختیار پستچیان قرار داده شد.

وی افزود: پس از واگذاری موتورسیکلت‌های برقی به پستچی‌ها در کلانشهر تهران، فرآیند مشابه در مشهد انجام شد و مقرر شد، حدود ۸۰۰ دستگاه موتوسیکلت برقی دیگر نیز براساس تفاهم نامه با شهرداری مشهد در اختیار کارکنان پست این شهرستان قرار گیرد که کار‌های عملیاتی آن در دست اقدام است.

رئیس هیات مدیره شرکت ملی پست تصریح کرد: همچنین تفاهم نامه‌ای با شهرداری اصفهان منعقد شد تا مشابه طرح‌های تهران و مشهد در اصفهان نیز صورت گیرد و موتورسیکلت‌های برقی در اختیار پستچی‌های اصفهانی قرار گیرد.

وی افزود: در این طرح تسهیلاتی کم بهره از سمت شهرداری‌ها برای موزعین پست پیش بینی شده تا بتوانند موتوسیکلت برقی تهیه کنند.
لیایی با اشاره به اینکه استفاده از وسایل نقلیه برقی برای تمام شهر‌ها و کلان شهر‌های ما ضروری به نظر می‌رسد، عنوان کرد: طرح استفاده از وسایل نقلیه برقی در شورای عالی ترافیک کشور مطرح شد که خوشبختانه بر اساس مصوبه‌ای شهرداری کلان شهر‌های کشور تسهیلاتی را برای پستچی‌ها اختصاص داده تا بتوانند از موتوسیکلت برقی استفاده کنند.

وی افزود: به زودی و پس از ابلاغ مصوبه شورای عالی ترافیک، بحث اجرایی و عملیاتی سازی و انعقاد قرارداد با دیگر شهرداری‌های کلان شهر‌های کشور برای تجهیز ناوگان موتوری شرکت ملی پست به موتور‌های برقی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا