مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

آموزش موتورسواری در کرج رایگان شد

رئیس هیات موتوسواری و اتومبیلرانی استان البرز از برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان در رشته موتورسواری برای علاقه‌مندان به این رشته ورزشی خبر داد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایسنا، اردشیر درویشی گفت: هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز به منظورآشنایی هرچه بیشتر علاقه‌مندان با رشته موتورسواری، کلاس‌های آموزشی رایگان برگزار می‌کند.

رئیس هیات موتوسواری و اتومبیلرانی البرز افزود: این دوره آموزشی هر هفته طی روزهای پنجشنبه و جمعه در مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج و پیست موتورسواری حصارک برگزار و قوانین رانندگی با موتور و شرکت در مسابقات ورزشی به هنرجویان آموزش و در پایان گواهی آموزشی اهدا خواهد شد.

 درویشی به تقویم مسابقات این هیات در سال جاری اشاره و تصریح کرد: مسابقات آفرود، اسلالوم، ریس، دریفت و رادیوکنترلی مسابقاتی هستند که از ابتدای خرداد ماه سال جاری به مدت یک ماه در استان البرز برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به قهرمانی یکی از اتومبیلرانان البرزی در مسابقات چند جانبه کشوری اشاره کرد و گفت: حامد عزتی اتومبیلران شایسته البرزی و رئیس کمیته اسلالوم هیات توانست به دو مقام قهرمانی در مسابقات چند جانبه قهرمانی کشور دست یابد.

وی بیان کرد: این دوره از مسابقات به میزبانی شهرکرمانشاه در ورزشگاه غدیر این شهر برگزار و حامد عزتی توانست بر دو سکوی قهرمانی کلاس cc+۱۵۰۰  استاندارد حرفه‌ای و کلاس آزاد حرفه‌ای دست یابد.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایسنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا