مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سرهنگ غلامعلی نوربخش: افزایش تصادفات موتورسیکلت در چهارمحال و بختیاری نگران‌کننده است

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: تردد بالای موتورسیکلت‌سواران در محورهای این استان سبب افزایش حوادث جاده‌ای برای راکبان آنها شده که نگران‌کننده است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از مهر، سرهنگ غلامعلی نوربخش، با اشاره به حوادث جاده‌ای در این استان، اظهار کرد: این روزها با توجه به شرایط مساعد آب و هوایی در چهارمحال و بختیاری شاهد افزایش تردد موتورسیکلت‌سواران در محورهای برون‌شهری و محوهای روستایی هستیم.

وی تصریح کرد: تردد بالای موتورسیکلت‌سواران در محورهای استان سبب افزایش بروز حوادث جاده‌ای برای راکبان آن شده که نگران‌کننده است.

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری یادآور شد: به رانندگانی که از موتورسیکلت به‌عنوان وسیله ایاب و ذهاب استفاده می‌کنند توصیه می‌شود رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و اصول رانندگی را در نظر داشته باشند.

نوربخش ادامه داد: خانواده‌ها در خصوص فرزندان خود احساس مسئولیت داشته باشند و به راحتی موتور سیکلت را در اختیار فرزندان کم سن و سال خود قرار ندهند، چراکه در صورت نداشتن گواهینامه و همچنین عدم تسلط کامل و مهارت کافی و عدم استفاده از کلاه ایمنی حوادث دلخراش و ناگواری را رقم می‌زنند.

وی تاکید کرد: خانواده‌ها با آموزش فرزندان خود و آگاه‌سازی آن‌ها از عواقب رانندگی ناایمن، می‌توانند نقش بسزایی در کاهش حوادث تلخ داشته باشند.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
مهر
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا