مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معرفی دستگاه‌های کم کار در اجرای قانون هوای پاک به دستگاه قضایی

خدائیان گفت: سازمان بازرسی کشور دستگاه های کم کار در اجرای قانون هوای پاک را به دستگاه قضایی معرفی کرده است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رئیس سازمان بازرسی کشور در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل بازرسی البرز گفت: قانون هوای پاک در کشور وجود دارد و بی تفاوتی برخی از دستگاه های اجرایی در اجرای قانون باعث شده است که در برخی از کلانشهر ها با آلودگی هوا روبرو باشیم.

وی افزود: سازمان بازرسی در برخورد با دستگاه های کم‌کار در قانون هوای پاک با ترک فعل ها برخورد کرده است و تعدادی از این مدیران کم کار پس از بررسی های عملکرد به دستگاه قضایی معرفی شده‌اند.

رئیس سازمان بازرسی کشور با اشاره به اینکه اجرای صحیح قانون وظیفه اصلی مسئولان در کشور است گفت: اجرای صحیح قانون و نظارت بر حسن اجرای قانون دو وظیفه اصلی سازمان بازرسی در کشور است که در صورت اجرای صحیح قانون بسیاری از مفاسد را از بین می رود و شاهد بی عدالتی و نابرابری در جامعه نخواهیم بود.

وی یاداور شد: بخش اقتصادی جامعه و سرمایه گذاران بخش خصوصی نیازمند حمایت هستند و این وظیفه ماست برای ایجاد اشتغال و تولید ثروت که با بهبود شرایط فضای کسب و کار این موضوع محقق خواهد شد و تا زمانیکه امنیت روانی برای سرمایه گذار فراهم نشود شاهد برخی از جرایم و فساد خواهیم بود.

خدائیان گفت: برای تک تک دستگاههای اجرایی ، قضایی و.. وظایفی در قانون پیش بینی شده است که اگر به این وظایف عمل کنیم قطعا تولید و اشتغال بهبود خواهد یافت.

وی افزود: سازمان بازرسی هم نقش مهمی در حمایت از تولید دارد و تمام سرمایه گذاران نیازمند حمایت در چتر حمایتی ما قرار خواهد گرفت

رئیس سازمان بازرسی کشور با اشاره به اینکه احیای حقوق عامه یکی از وظایف سازمان بازرسی و دستگاه قضایی در کشور است خاطر نشان کرد: منابع ملی ، طبیعی و دولتی متعلق به مردم است و هر گونه تجاوز به این اراضی و حرایم رودخانه ها با برخورد جدی دستگاه قضایی روبرو خواهد شد و استان البرز اقدام بسیار موثری و مطلوبی انجام داده است.

وی گفت: مبارزه با مفاسد بخصوص مفاسد اقتصاد پیگیری اصلی سازمان بازرسی در کشور است و در رسیدگی در این پرونده ها سرعت رسیدگی افزایش چشمگیری داشته است و دانه درشت ها و یقه سفید ها با برخورد قاطع سازمان بازرسی و دستگاه قضایی روبرو خواهند بود.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
صدا وسیما
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا