مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مهران فاطمی: بیش از ۴۰۰ هزار دستگاه موتورسیکلت در استان یزد تردد می‌کنند

استاندار یزد گفت: همکاری دستگاه‌های مسوول و مردم برای کاهش حوادث رانندگی و خسارات جانی و مالی در استان ضروری است و نیاز است در این زمینه همه اقدام کنند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، مهران فاطمی روز سه‌شنبه در جمع مسوولان یزد با قدردانی از همه نهادها، سازمان‌ها و تشکل‌هایی که در طول سال و تعطیلات در بخش‌های مختلف اقدام و همکاری مناسب داشتند، افزود: برنامه‌ریزی برای کاهش حوادث موضوع مهمی است که باید در استان جدی گرفته شود.

وی با اشاره به تعطیلات پیش‌رو به خصوص در عید سعید فطر، از مسوولان به ویژه فرمانداران شهرستان‌ها خواست با همکاری مسوولان اجرایی در بخش‌های مختلف ،برای کاهش حوادث به رغم افزایش رفت و آمدها در سطح استان برنامه و اقدام مناسب داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد نیز با بیان اینکه در طرح نوروزی امسال شاهد کاهش ۵۶ درصدی تصادفات منجر به فوت در جاده‌های استان بودیم، گفت: میزان تردد در جاده‌های استان از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا سیزدهم فروردین امسال هفت درصد افزایش داشته است.

محمد جواد ابوالحسینی افزود: در این بازه زمانی هشت نفر در جاده استان جان خود را از دست دادند که نسبت به مشابه سال گذشته، ۵۶ درصد کاهش فوتی داشتیم و در صدر استان‌های کشور قرار گرفتیم و باید برای کاهش تصادفات همکاری داشته باشد.

وی با اشاره به رشد ۶ درصدی تصادف‌ات منجر به جرح در حوزه برون شهری تصریح کرد: در همین بازه زمانی در حوزه درون شهری شاهد کاهش ۲۸ درصدی تصادفات منجر به فوت و افزایش ۲۵ درصدی تصادفات جرحی بودیم.

همچنین فرمانده انتظامی یزد گفت: کاهش ۶۱ درصدی فوتی‌های تصادفات در محورهای مواصلاتی استان در ایام نوروز ۱۴۰۲ موجب شد تا رتبه اول کاهش تصادفات فوتی در بین استان‌های کشور به نام یزد ثبت شود.

سردار عباس‌علی بهدانی‌فرد با بیان اینکه تمامی اقدامات پلیس برای امنیت و آرامش مردم است گفت: باید با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص مهار تورم و افزایش تولید، با قاچاق کالا برخورد جدی صورت گیرد.

حدود ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو و بیش از ۴۰۰ هزار دستگاه موتورسیکلت در استان یزد تردد می‌کنند.

از جمعیت یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفری استان ۶۰ درصد در شهرستان یزد زندگی می‌کنند.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایرنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا