مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

تعیین تکلیف ۴۶ هزار دستگاه موتورسیکلت توقیفی فارس

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس اعلام کرد که حدود ۶۲ هزار دستگاه وسایل نقلیه موتوری موجود پارکینگ‌های توقیفی این استان که مالکانشان اقدامی برای ترخیص آنها انجام نداده‌اند، براساس قانون به حراج عمومی یا مزایده گذاشته می‌شود.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایسنا، سیدمصطفی بحرینی شنبه ۲۷ اسفند ضمن بیان اینکه امروز حراج عمومی وسایل نقلیه موتوری موجود در ۱۲ پارکینگ سه شهرستان فارس، به شکل حضوری برگزار می‌شود، به خبرنگاران گفت: در این اقدام، ۵۴۰۰ دستگاه موتورسیکلت و ۳۸ دستگاه اتومبیل در پارکینگ‌های شهرستان‌های شیراز، فیروزآباد و فراشبند به حراج عمومی گذاشته می‌شود.

بحرینی با بیان اینکه زمینه حضور داوطلبین شرکت در این حراج با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) فراهم شده است، از ادامه حراج های عمومی از ابتدای سال آینده خبر داد و افزود: اقدامات مقدماتی و برنامه‌ریزی برای تعیین تکلیف اموال توقیفی در ۷۸ پارکینگ انجام شده است که در مرحله اول و در حراج امروز وضعیت اموال توقیفی در ۱۲ پارکینگ مشخص خواهد شد.

این مقام قضایی در استان فارس با تأکید بر لزوم صیانت از حقوق عامه در بحث اموال و مالکیت شهروندان از تعیین تکلیف ۴۶ هزار دستگاه موتورسیکلت و ۱۶ هزار دستگاه خودرو تا پایان این طرح خبر داد و افزود: پیش از این مطابق مقررات به مالکین و یا متصرفین این وسایل نقلیه موتوری برای مراجعه و ترخیص اخطارهای قانونی داده شده است.

وی همچنین از تشکیل هیئتی متشکل از مسئولین قضایی، اداره کل بازرسی، انتظامی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فارس برای تسریع در تعیین تکلیف این اموال و تخلیه کامل پارکینگ‌های توقیفی استان خبر داد و گفت: اطلاع‌رسانی برگزاری حراج و مزایده‌های بعدی از طریق ستاد اجرایی فرمان امام (ره) انجام می‌شود.

دادستان مرکز فارس اضافه کرد: مالکین و متصرفین این اموال پیرو اخطارهای قبلی چنانچه وسیله نقلیه آنان شرایط ترخیص را داشته باشد، تا قبل از انجام تعیین تکلیف قانونی می‌توانند با پرداخت هزینه‌های پارکینگ و سایر هزینه‌ها نسبت به ترخیص آن اقدام کنند.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایسنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا