مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

ناوگان پست مشهد به موتورسیکلت‌های الکتریکی مجهز شد

مدیرعامل شرکت ملی پست از تجهیز ناوگان حمل و نقل پست مشهد به موتورهای برقی خبر داد و گفت: استفاده از موتورهای برقی با توجه به آلاینده نبودن آن، از مزیت‌های اجرای این طرح است و انتظار می‌رود این طرح به تدریج در دیگر کلانشهرهای کشور نیز اجرا شود.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، «محمود لیائی» مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به تجهیز ناوگان پست تهران به موتورهای برقی در هفته‌های گذشته، گفت: بر اساس تفاهم‌نامه با شهرداری مشهد تعداد ۸۰۰ دستگاه موتور برقی با استفاده از تسهیلات بانکی به کارکنان پست استان خراسان رضوی تعلق می‌گیرد.

وی حفظ سلامت جسمانی پستچیان را در استفاده از موتورهای برقی و نیز آلایندگی نبودن این وسایل نقلیه را از مزیت های اجرای این طرح برشمرد و افزود: انتظار می رود این طرح به تدریج در دیگر کلانشهرهای کشور نیز اجرا شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست با تاکید بر لزوم نهادینه‌سازی فرهنگ استفاده از خدمات پستی با توجه به حفاظت از محیط زیست تصریح کرد: در این‌باره یکی از وظایف اصلی پست به روز رسانی ناوگان حمل و نقل و استفاده از وسایل غیرآلاینده در رهسپاری، توزیع و نیز گسترش آگاهی عمومی در افزایش سرانه مرسولات پستی است.

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به اضافه شدن صد دستگاه موتوسیکلت برقی به ناوگان شبکه پستی کشور در بهمن ۱۴۰۱، خاطرنشان کرد: طی تفاهم نامه‌ای که با شهرداری تهران امضا شد، قرار است ۷۰۰ دستگاه دیگر نیز به این مجموعه اضافه شود.

لیائی با بیان اینکه در تهران ۱۲۵۰ موتورسوار پستچی فعالند، گفت: با اجرای موفق این طرح، موتورهای برقی جایگزین همه موتوسیکلت‌های بنزینی موجود می‌شود.

انتهای یام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایرنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا