مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

تیم پایتخت قهرمان مسابقات چند جانبه موتورکراس در سمنان شد

سرپرست هیات موتورسواری‌ و اتومبیلرانی استان سمنان گفت: تیم‌های تهران، سمنان و یزد به ترتیب مقام‌های اول تا سوم در مسابقات چند جانبه موتورکراس در سمنان را کسب کردند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان جعفر کردی افزود: مسابقه‌های چند جانبه موتورکراس در سمنان به مناسبت گرامیداشت روز شهید و ۲۵۳ شهید ورزشکار استان سمنان، امروز نوزدهم اسفند در کلاس‌های ۶۵ سی‌سی، ۸۵ سی‌سی، ۲۵۰سی‌سی و ۴۵۰ سی‌سی در پیست موتورکراس شهرستان سمنان برگزار شد.

سرپرست هیات موتورسواری‌ و اتومبیلرانی استان سمنان اظهار کرد: آرین نادری، عرفان تجلی، پاشا علی‌پور به ترتیب به مقام اول تا سوم رقابت‌های کلاس ۶۵ سی‌سی دست یافتند.

وی ادامه داد: کلاس ۸۵ سی‌سی، رضا یزدی در جایگاه نخست، محمد معصومی در جایگاه دوم و ارشیا حبیبی در جایگاه سوم قرار گرفت و در کلاس ۲۵۰ سی‌سی جوانان، مجتبی شجاعی، محسن قادری و محمد کریمی به ترتیب رده‌های اول تا سوم را کسب کردند.

کردی اضافه کرد: در کلاس ۴۵۰ سی‌سی جوانان، پیمان علیزاده، صالح برخورداری و مصطفی تیموری به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

به گفته وی، مجید مومن‌آبادی، سید کمال میرمسینی و ذبیح گرجی به ترتیب بر سکوی اول تا سوم کلاس ۲۵۰ سی‌سی پیشکسوتان رقابت‌های چند جانبه موتورکراس در سمنان ایستادند.

سرپرست هیات موتورسواری‌ و اتومبیلرانی استان سمنان خاطر نشان کرد: جواد زنجانیان، ابوالفضل حمزه بیگی و سعید اسکندری مقام های اول تا سوم کلاس ۴۵۰ سی‌سی پیشکسوتان را کسب کردند.

ورزشکاران هفت استان خراسان رضوی، مازندران، گلستان، اصفهان، یزد، تهران و سمنان برای شرکت در مسابقه‌های موتور کراس به مناسبت گرامیداشت ۲۵۳ شهید ورزشکار این استان شرکت کردند.

گفتنی است، پنج پیست استاندارد موتورسواری در استان سمنان فعال است که از این تعداد یک پیست موتور ریس (سرعت) در گرمسار و چهار پیست به موتور کراس اختصاص دارد.

موتورسواران استان سمنان سال ۱۳۹۸ در رقابت‌های کلاس ۴۵۰ سی سی موتورکراس قهرمانی کشور موفق به کسب مقام دوم شدند؛ سمنان جزو ۱۱ استان دارای مجوز آکادمی آموزش موتورسواری و اتومبیلرانی است.

استان سمنان ۵۰ هیات ورزشی دارد که از این تعداد ۴۷ هیات زیر نظر مستقیم اداره‌کل ورزش و جوانان استان و سه هیات ورزش دانشگاهی، دانش‌آموزی و کارگری زیر نظر مستقیم ادارات کل مربوطه فعال است.

۳۳ هزار ورزشکار سازمان‌یافته در استان سمنان فعالیت دارند.

بر پایه سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ کشور، استان سمنان با هشت شهرستان در مجموع افزون بر ۷۰۲ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
وزارت ورزش و جوانان
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا