مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

کیش صاحب پیست موتورسواری می‌شود

رییس پلیس راهور جزیره کیش گفت: اخذ مجوزهای احداث پیست موتورسواری گردشگری این جزیره هم اکنون در حال اخذ است تا هر چه زودتر به مرحله اجرا در بیاید.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ مهدی توانگر روز جمعه اظهار کرد: احداث پیست موتورسواری گردشگری کیش به عنوان یکی از مراحل ساماندهی این وسیله نقلیه از مهمترین دستورکارهای بین بخشی در این جزیره است.

وی اضافه کرد: احداث این پیست به طول حدود 18 کیلومتر در جنوب جزیره کیش توسط شرکت عمران، آب و خدمات انجام می شود که تاکنون موافقت اولیه اجرای آن از سوی سازمان منطقه آزاد صادر و در حال اخذ مجورهای اولیه است.

سرهنگ توانگر با بیان اینکه در راستای ساماندهی این وسیله نقلیه هم اکنون از فعالیت هتل های و ایستگاه های دوچرخه در برخی نقاط جزیره برای اجاره موتوسیکلت های شارژی ممانعت شده است افزود: طبق اعلام شرکت عمران، آب و خدمات در صورت صدور مجوزهای لازم عملیات احداث طی چند ماه به اتمام می رسد.

وی افزود: ساماندهی موتورسیکلت های شارژی به عنوان یکی از معضلات ترافیکی جزیره که نقش حدود 25 درصدی در تصادفات داشتند از پاییز سال گذشته طی مراحل مختلفی انجام شده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کیش یادآور شد: پلاک گذاری هفت هزار دستگاه، الزام استفاده از کلاه ایمنی، تسهیل صدور گواهینامه و ممانعت از فعالیت برخی افراد و تمام هتل های جزیره کیش در مقوله اجاره این وسیله به گردشگران از جمله اقدامات انجام شده در این راستا است.

وی گفت: تاکنون با اجرای این طرح ها نقش موتورسیکلت ها در تصادفات جزیره از 25 درصد به 13 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایرنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا