مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

موتورسیکلت‌های سنگین ورزشکاران، شناسنامه‌دار می‌شود

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان خراسان رضوی گفت: برای موتورهای سنگین بالای ۲۵۰ سی‌سی ورزشکاران، کارت شناسایی و مجوز صادر می‌شود.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایسنا، فرضعلی گرایلی، روز گذشته در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان نیشابور افزود: با توجه به مشکلات و دغدغه‌های موتورسواران کمیته موتور سنگین، به زودی شناسنامه و برچسب شناسایی برای موتورهای سنگین بالای ۲۵۰ سی سی تهیه می‌شود.

وی با بیان اینکه با توجه به پیگیری مسئولان نیشابور، این شهرستان در این زمینه ‌پیشرو خواهد بود، خاطرنشان کرد: در این هیئت ورزشی ۲۱ کمیته وجود دارد که در سطح کشور فعالیت می‌کنند.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان خراسان رضوی ابراز امیدواری کرد تا به زودی تمامی کمیته‌ها در هیئت استان و نیشابور فعال و شاهد رونق بیش از پیش این رشته ورزشی باشیم.

وی اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در نیشابور، می‌توانیم پیست‌های خوبی در حوزه موتورسواری و اتومبیلرانی داشته باشیم تا میزبان برگزاری مسابقات کشوری در رشته‌های مختلف باشند.

گرایلی گفت: این رشته می‌تواند بسیاری از جوانان را جذب کند، حتی شاید پس از فوتبال بیشترین تماشاگر و ورزشکار در رشته‌های موتورسواری و اتومبیلرانی فعال باشند.

وی با اعلام اینکه به دنبال هم‌افزایی و تغییر و تحول خوبی در هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان نیشابور هستیم، افزود: اگرچه موتورهای سنگین بالای ۲۵۰ سی‌سی غیرمجاز هستند، اما با همکاری و جلسه‌ای که با فرماندار شهرستان نیشابور داشتیم و قول مساعدی که داده شد، امیدوارم به زودی شاهد ساماندهی این‌گونه از موتورها باشیم.

 رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان خراسان رضوی اظهار کرد: در هیئت استان هم پیگیر شده‌ایم تا برای این موتورها یک شناسنامه و کارت شناسایی تهیه تا در قالب هیئت ورزشی شناسایی شوند.

در این نشست که رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای شهر نیشابور، معاونت سیاسی، امنیتی فرمانداری شهرستان و رئیس اداره ورزش و جوانان نیشابور و جمعی از ورزشکاران حضور داشتند از زحمات مهدی صحرایی، رئیس قبلی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی نیشابور تقدیر و سید علی حسینی یگانه به عنوان رئیس جدید این هیئت معرفی شد.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایسنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا