مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

تقدیر رئیس «فدراسیون جهانی اتومبیلرانی» از برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی «فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران»

محمد بن سلایوم با تقدیر از فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران برای شرکت در طرح های فدراسیون جهانی اتومبیلرانی، با اهدا گواهینامه رسما از مازیار ناظمی رئیس و فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران برای شرکت در طرح نوآورانه فدراسیون جهانی و برگزاری پروژه افزایش مهارت رانندگی در آکادمی خود قدردانی کرد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، محمد بن سلایوم با تقدیر از فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران برای شرکت در طرح های فدراسیون جهانی اتومبیلرانی، با اهدا گواهینامه رسما از مازیار ناظمی رئیس و فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران برای شرکت در طرح نوآورانه فدراسیون جهانی و برگزاری پروژه افزایش مهارت رانندگی در آکادمی خود قدردانی کرد.

آکادمی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از خرداد ۱۳۹۹ و همزمان با سرپرستی مازیار ناظمی رسما آغار بکار کرد و در دو سال گذشته چندین دوره مهارتی در بخش های موتورسواری و اتومبیلرانی برگزار کرده است و دهها نفر در سراسر ایران در این دوره ها شرکت کرده و آموزش دیده اند.

در ایران حدود ۵۱ میلیون نفر گواهینامه رانندگی دارند و بنا بر آمارهای پلیس سالانه ۱۶ هزار نفر در سوانح جاده‌ای جان خود را از دست می دهند.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا