هوندا ساختار سازمانی خود را تغییر خواهد داد

همکاری با بازاریاب به‌صورت غیرحضوری

شرکت هوندا موتور اعلام کرد که بخش جدیدی را در تلاش برای تقویت و سرعت بخشیدن به تجارت الکتریکی خود به عنوان بخشی از بازسازی ساختار سازمانی خود ایجاد خواهد کرد. این تغییر بخشی از تلاش این خودروساز برای رسیدن به بازار در حال رشد سریع خودروهای تمام برقی است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایسنا، هوندا در بیانیه‌ای گفت: در تغییرات اعمال شده از اول آوریل، بخش جدید استراتژی برقی‌سازی و توسعه خودروها، موتورسیکلت‌ها و محصولات برقی مانند ژنراتور خودروساز ژاپنی را یکپارچه خواهد کرد.

بر اساس گزارش رویترز، هوندا سال گذشته هدف خود را برای عرضه ۳۰ مدل خودروی الکتریکی در سطح جهان و تولید حدود دو میلیون خودروی الکتریکی سالانه تا سال ۲۰۳۰ تعیین کرد.

انتهای پیام/

منبع
ایسنا

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا