مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

ورود اسکوترهای اشتراکی به پایتخت

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد که شهرداری می‌تواند تا ۷۵۰ دستگاه موتور برقی برای شرکت پست تأمین کند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایسنا، مجتبی شفیعی در حاشیه رونمایی از موتورسیکلت‌های برقی با بیان اینکه امروز اولین بخش از برقی سازی ناوگان موتوری شرکت پست که در قالب تفاهم‌نامه با شرکت پست انجام شده، رونمایی می‌شود، گفت: در فاز اول قرار شده است که ۵۰۰ دستگاه موتورسیکلت برقی وارد ناوگان موتوری پست شود که امروز ۹۰ دستگاه، تا پایان سال ۳۰۰ دستگاه و اوایل سال آینده ۱۰۰ دستگاه موتور برقی وارد ناوگان می‌شود.

وی افزود: ما ظرفیت آن را داریم که تا ۷۵۰ دستگاه موتور برقی به پست بدهیم.

شفیعی با بیان اینکه به ازای هر موتور برقی ۵۰ میلیون تومان وام کم بهره از سوی سازمان حمل و نقل شهرداری تهران ارائه می‌شود و ۵۰ درصد نیز بازپرداختش در صورت تأیید کارکرد پست از سوی شهرداری تامین می‌شود، گفت: این اولین بار است که این موتورها با باطری سوآپ حرکت می‌کند که لازم نیست هر دفعه موتورهای سیکلت‌شان را شارژ کنند.

وی با بیان اینکه طرح پایلوت به خوبی انجام شده است، در مورد اسکوترهای اشتراکی نیز عنوان کرد: با مشارکت بخش خصوصی اسکوترهای اشتراکی به شهر آمدند و شرکت‌های سرمایه گذاری بیشتری اعلام آمادگی کردند که یک شرکت اعلام کرده می‌تواند ۱۰۰ هزار اسکوتر اشتراکی برای سال آینده به تهران بیاورد.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایسنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا