مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مشهدی شریف: اسقاط وسایل‌نقلیه فرسوده با روند فعلی ۴۵۰ سال طول می‌کشد

رئیس انجمن مراکز اسقاط و بازیافت خودرو با اشاره به اسقاط تنها ۳۰ هزار دستگاه در سال گذشته اظهار کرد: اگر ۱۴ میلیون را تقسیم بر ۳۰ هزار کنیم، تقریبا ۴۵۰ سال طول می‌کشد تا وسایل نقلیه فرسوده اسقاط شوند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، محمد مشهدی شریف با اعلام اینکه تعداد وسایل نقلیه فرسوده در کشور ۱۴ میلیون دستگاه است، گفت: نزدیک به ۹ تا ۱۰ میلیون موتورسیکلت فرسوده داریم، ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه سواری فرسوده و ۵۰۰ هزار دستگاه وسایل حمل و نقل عمومی و کامیون فرسوده در کشور وجود دارد.

وی با اشاره به اسقاط تنها ۳۰ هزار دستگاه در سال گذشته اظهار کرد: اگر ۱۴ میلیون را تقسیم بر ۳۰ هزار کنیم، تقریبا ۴۵۰ سال طول می‌کشد تا وسایل نقلیه فرسوده اسقاط شوند.

رئیس انجمن مراکز اسقاط و بازیافت خودرو با بیان اینکه ایراد آنجا است که صاحبان خودرو‌های فرسوده باید علاقه‌مند باشند که خودروی خودشان را تحویل مراکز اسقاط بدهند، ابراز کرد: بر اساس قانون خودرویی اسقاط می‌شود که قابلیت تردد داشته باشد و این به معنای لزوما روشن شدن نیست. در حقیقت فقط اگر خودرو با یک تعمیر کوچک مانند اضافه کردن باتری روشن شود، قابلیت اسقاط دارد.

وی با تاکید بر اینکه خوردویی امکان اسقاط دارد که ظاهر آن تکمیل باشد بیان کرد: این به معنای سالم بودن همه قطعات و اجزا نیست و اگر قطعات وجود نداشت باید آن‌ها را تهیه کند.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
دانشجو
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا