مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سرهنگ بسطامی: ۲۱۰ هزار دستگاه موتورسیکلت در گلستان تردد می‌کنند

رئیس پلیس راهور گلستان گفت: براساس آخرین برآوردها تعداد ۱۸۰ هزار دستگاه موتورسیکلت دارای پلاک و ۳۰ هزار موتورسیکلت فاقد پلاک در معابر و جاده‌های گلستان در حال تردد هستند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از مهر، سرهنگ عباس مهاجر بسطامی اظهار کرد: موتورسیکلت‌ها و موتورسیکلت سواران یکی از معضلات اصلی استان گلستان در تصادفات و سوانح رانندگی هستند.

رئیس پلیس راهور گلستان افزود: ۱۸۰ هزار موتورسیکلت پلاک‌دار در استان تردد می‌کنند و پیش‌بینی می‌کنیم ۳۰ هزار موتورسیکلت هم فاقد پلاک باشند.

بسطامی بیان کرد: موتورسیکلت به وسیله‌ای برای حرکات و کارهای خطرناک و نمایشی تبدیل شده و از سوی دیگر عده‌ای متخلف و خلافکار برای اجرای مقاصد شوم خود همچون سرقت و مزاحمت از آن استفاده می‌کنند.

وی اضافه کرد: ۸۰ درصد افرادی که در تصادفات درون‌شهری جان خود را از دست می‌دهند، موتورسیکلت‌سواران و عابران پیاده هستند.

رئیس پلیس راهور گلستان تاکید کرد: با توجه به تراکم جمعیتی بالا و افزایش موتور سیکلت خودروها اگر عوامل رانندگی قانونمند شوند تصادفات فوتی و جرحی کاهش خواهد یافت.

بسطامی اضافه کرد: مجروحان تصادفات درون شهری را ۱۹ درصد راننده و سرنشین خودرو، ۵۱ درصد راکبان و ترک‌نشینان موتورسیکلت‌ها، ۲۸ درصد عابران پیاده و ۲ درصد را دوچرخه‌سواران تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
مهر
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا