مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مازیار ناظمی: فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی بر فعالیت بانوان تاکید دارد

رئیس فدراسیون اتومبیل‌رانی و موتورسواری گفت: مربی خوب و رئیس هیئت دو عامل برای موفقیت است و باید زمان گذاشته و جوان‌ها را دور هم جمع کنید.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایسنا، مازیار ناظمی پیش از ظهر امروز (۱۳ دی‌ماه) در مجمع انتخاباتی هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان زنجان با بیان اینکه خیلی از استان‌ها هنوز درگیر این هستند که چه کسی عضو مجمع باشد که این اتفاقات موجب عقب افتادن ساماندهی هیئت استان‌ها می‌شود که به استان زنجان در این حوزه تبریک می‌گوییم، اظهار کرد: در حال حاضر یک فرصت برای خدمت به مردم داریم و باید به این جایگاه به چشم کمک به جوانان کشور نگاه کنیم و کمک نکردن صدمه زدن به کل کشور است.

وی با بیان اینکه فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی مردمی‌ترین فدراسیون است، افزود: جدای ورزش حرفه‌ای، حرکت در عرصه همگانی، عمومی، افزایش مهارت رانندگی، کاهش بحران جاده‌ای و …، بخشی از وظایف ما است. همچنین پرورش نیروی انسانی در هیئت نیز یکی از ماموریت‌ها در استان‌ها به‌شمار می‌آید.

این مسئول با بیان اینکه برای اعطای میزبانی آماده‌ایم و می‌توانید در منطقه میزبان مسابقات باشیم، تصریح کرد: مربی خوب و رئیس هیئت فعال، دو عامل برای موفقیت هستند؛ باید وقت گذاشته و جوان‌ها را جمع کنید، پیست ملی برای جوانان و آحاد مردم بوده و وظیفه ما ایجاد فرصت است.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی با اشاره به فعالیت در حوزه بانوان نیز ادامه داد: به طور ویژه به فعالیت حوزه بانوان تاکید داریم؛ تاثیر عاطفی که بانوان در خانواده ایرانی دارند هیچ چیز ندارد و از شما می‌خواهیم که در این بخش برنامه‌ریزی کنید. در پیست‌ها بانوان می‌توانند با گواهینامه‌های حرفه‌ای و ورزشی تمرین کنند.

در ادامه این جلسه، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز با اشاره به نقش همدلی و یک‌دلی در موفقیت، بیان کرد: هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان جزو هیئت‌هایی است که ظرفیت بسیار خوبی از حیث نرم‌افزاری داشته و افراد خوبی در این حوزه فعال هستند، البته بخش اتومبیل‌رانی در مقایسه با موتورسواری ضعیف‌تر است که باید تقویت شود. باید نسبت به پرورش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری افراد هیئت تلاش شود و مربیان، داوران و قهرمانان در سطح بالا پرورش یابد.

جواد بازرگان اضافه کرد: طبق بازدید از دو پیست شهر نیاز به انجام به‌سازی به صورت کوتاه‌مدت داریم و در طولانی‌مدت باید به دنبال ایجاد پیست جدید با استاندارد باشیم. همچنین باید توجه ویژه‌ای به بحث شهرستان‌ها نیز شود، زیرا برخلاف برخی شهرستان‌ها که نیمه‌فعال هستند، شهرستان‌های فعالی داریم که باید به آنها توجه شود؛ چرا که بخشی از استعدادها در شهرستان‌ها حضور دارند.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایسنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا