برگزاری کنفرانس جهانی سالانه برای بررسی آینده صنعت موتورسیکلت دنیا و کربنزدایی
در 6 دسامبر 2022، انجمن اروپایی سازندگان موتورسیکلت میزبان کنفرانس سالانه خود بود که بر روی چشمانداز صنعت موتورسیکلت برای کربنزدایی در افق 2050 تمرکز داشت.
به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از انجمن تولیدکنندگان موتورسیکلت اروپا (ACEM)، رهبران صنعت، نمایندگان انجمنهای صنعتی و سیاستگذاران پارلمان اروپا و کمیسیون اروپا در مورد موضوعات حیاتی برای آینده بخش موتورسیکلت، بهویژه اینکه باتریهای الکتریکی، سوختهای مصنوعی و سلولهای سوختی چگونه میتوانند به کربن زدایی خودروهای دو چرخ کمک کنند، تبادل نظر کردند.
سخنرانان همچنین در مورد چالشها و فرصتهای مرتبط با کاهش انتشار دیاکسید کربن، مانند تضمین دسترسی به مواد خام، افزایش سرمایهگذاریهای تحقیق و توسعه و اهمیت استانداردسازی و همکاری بین شرکتها از طریق پلت فرمهایی مانند «کنسرسیوم باتریهای قابل تعویض»، بحث کردند.
زیرساخت شارژ همچنین بهعنوان یک گلوگاه بالقوه در مسیر کاهش انتشار دیاکسید کربن دیده میشود، زیرا بسیاری از کشورهای عضو انجمن هنوز نقاط شارژ را در تعداد قابل توجهی از مکانها مستقر میکنند.
سخنرانان شامل:
• میشل کولانینو رئیس انجمن اروپایی سازندگان (ACEM). مدیر اجرایی استراتژی جهانی، محصول، بازاریابی و نوآوری در گروه پیاجیو
• رالف دیمر مدیر عامل “eFuel Alliance”
• برنارد گیندروز هماهنگکننده کنسرسیوم موتورسیکلت باتریهای قابل تعویض
• آندریاس گلوک عضو پارلمان اروپا
• مارک هویتما مدیرکل وسایل نقلیه در اتحادیه اروپا برای حمل و نقل الکتریکی (AVERE)
• آنتونیو پرلوت دبیرکل اتحادیه اروپای تولیدکنندگان موتورسیکلت (ACEM)
• هلفرید سورجر مدیر ارشد فناوری برای نیرومحرکه در “Pierer Mobility”
• ایزابل واندورن معاون رئیس واحد، در اداره کل حملونقل و تحرک کمیسیون اروپا
این میزگرد توسط آلد واکر، رهبر آینده تحرک در “Deloitte” مدیریت شد و بیش از 270 نفر از 27 کشور در سراسر جهان را به خود جذب کرد.
فیلم ضبط شده این مراسم را میتوانید در اینجا مشاهده کنید (در صورت عدم پخش از ویپیان) استفاده کنید.
عکسهای این مراسم را از اینجا مشاهده کنید.
درباره انجمن تولیدکنندگان موتورسیکلت اروپا (ACEM)
این انجمن نماینده سازندگان موتورسیکلتها، موپدها، سهچرخها و چهار چرخها (وسایلنقلیه رده L) در اروپا است.
اعضای آن شامل 18 شرکت تولیدی هستند:
بیآرپی، هلدینگ موتور دوکاتی، هارلی دیویدسون، هوندا موتور اروپا، کاوازاکی موتور اروپا، کیتیام، کیمکو، اموی آگوستا، اسکوترهای پژو، گروه پیاجیو، صنایع پولاریس، قودر، رویال انفیلد، سوزوکی موتور اروپا، موتورسیکلت تریومف، یاماها موتور اروپا و موتورسیکلت زیرو.
این انجمن همچنین نماینده 18 انجمن صنعت موتور سیکلت در 17 کشور مختلف اروپایی است
بررسی وضعیت صنعت موتورسیکلت اروپا
حدود 389 هزار شغل به صنعت رده L در اروپا از طریق فعالیتهای مختلف از جمله ساخت وسایلنقلیه، قطعات و لوازم جانبی، تجهیزات حفاظت فردی و فعالیتهای مرتبط با موتورسیکلت وابسته است.
بخش موتورسیکلت حدود 21.4 میلیارد یورو در تولید ناخالص داخلی در سراسر اروپا مشارکت دارد و درآمدی حدود 16.6 میلیارد یورو برای مقامات مالیات ایجاد میکند. شرکتهای موتورسیکلتسازی مستقر در اروپا سالانه حدود 2.1 میلیارد یورو وسایلنقلیه، قطعات و لوازم را به مشتریان غیراروپایی صادر میکنند.
بیش از 39 میلیون موتورسیکلت و اسکوتر در جادههای اروپا استفاده میشود.
انتهای پیام/