مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

بلاتکلیفی بیش از هشت هزار دستگاه موتورسیکلت توقیفی در استان بوشهر

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: براساس بررسی‌ پرونده‌ها و بازدیدهای انجام شده، هشت هزار و۷۶۲ دستگاه موتورسیکلت توقیفی از سال ۱۳۹۰ تاکنون در پارکینگ‌های این استان نگهداری می‌شوند که تعیین تکلیف آنها ضروری است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، مهدی مهرانگیز روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در اجرای دستور رئیس قوه قضاییه در ماه‌های اخیر بازدیدهای میدانی از پارکینگ خودروها و موتور سیکلت‌های توقیفی این استان انجام و معاون دادستان مرکز استان موظف شد پرونده وسایل نقلیه توقیفی بار دیگر بررسی کند و همه موتور سیکلت ها به صورت مجزا با پلاک، شماره شاسی و بدنه اعلام شود.

وی ادامه داد: شعبه ۴۹ قانون اساسی به عنوان شعبه ویژه برای رسیدگی به پرونده وسائل نقلیه توقیفی تعیین شده است و تا ۲ ماه آینده همه این موتورسیکلت ها به عنوان اجناس مجهول المالک با رای این شعبه به مزایده گذاشته می‌شوند.

مهرانگیز با بیان اینکه تعداد خودروهای توقیفی در استان بسیار کم است، گفت: در مورد خودروهای توقیفی هم نیز همین تصمیم اتخاذ و مقرر شده با رای دادگاه شعبه ۴۹ قانون اساسی به مزایده گذاشته شود و تا ۲ ماه آینده همه آنها تعیین تکلیف می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: مالکان وسایل نقلیه توقیفی می‌توانند با ارائه مدارک مالکیت و پرداخت جریمه‌ها وسلیه نقلیه خود را تحویل بگیرند.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایرنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا