مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سرپرست مرکز اورژانس قم: ۴۰ درصد فوتی‌های حوادث رانندگی آبان ماه مربوط به موتورسیکلت‌سواران است

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: در حوادث رانندگی آبان ماه امسال در قم ۱۵ نفر در صحنه تصادف جان باختند که ۶ نفر معادل ۴۰ درصد مربوط به موتورسیکلت‌سواران است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، جلیل گودرزی‌فر گفت: در این مدت ۹۶۲ تصادف رخ داده نیز مربوط به موتورسیکلت‌سواران بوده است که این حوادث یک هزار و ۱۳۸ مصدوم برجای گذاشته که معادل ۴۹ درصد کل مصدومان حوادث می‌باشد.

وی با اشاره به فوت ۱۵ نفر در حوادث رانندگی آبان ماه، بیان کرد: ۱۳ نفر از فوتی‌ها در محورهای مواصلاتی استان جان باخته‌اند و ۲ نفر نیز در تصادف های سطح شهر جان خود را از دست داده‌اند.

وی اضافه کرد: در آبان ماه امسال ۳۵ هزار و ۸۲۷ تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ استان برقرار و منجر به انجام ۹ هزار و ۵۸۲ ماموریت شد.

به گفته گودرزی فر، در این ماموریت ها به هشت هزار و ۶۷۲ نفر امدادرسانی شد.

وی بیان کرد: آبان ماه امسال یک هزار و ۷۹۹ حادثه رانندگی در استان قم رخ داد که یک هزار و ۴۳۴ حادثه شهری و ۳۶۵ حادثه نیز جاه ای بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در این حوادث ۲ هزار و ۲۹۵ نفر مصدوم شدند که ۸۴۷ نفر به‌صورت سرپایی در محل حادثه درمان و یک هزار و ۴۳۳ نفر نیز با انتقال به بیمارستان درمان شدند.

سرپرست مرکز اورژانس ۱۱۵ قم گفت: در این حوادث، بالگرد اورژانس ۱۱۵ سه بار به پرواز درآمد و ۲ مصدوم را به مراکز درمانی منتقل کرد.

اورژانس ۱۱۵ استان قم دارای ۲۲ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه هوایی، ۶۱ دستگاه آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد با ۲۷۰ نیروی انسانی است.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایرنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا