مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

۳۲ درصد تصادف‌های استان بوشهر مربوط به موتورسواران است

فرمانده پلیس راه استان بوشهر گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد ۳۲ درصد تصادف‌ها و جان باختگان حوادث جاده ای در این استان مربوط به موتورسیکلت‌هاست.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ صادق مزارعی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این مدت تصادف‌های منجر به فوت ۱۴ درصد و تصادف‌های جرحی  ۲۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه هر هفته به‌ طور میانگین پنج نفر به علت حوادث رانندگی در محورهای ارتباطی استان جان خود را از دست می‌دهند، گفت: در تصادف‌های جرحی نیز به‌ صورت میانگین روزانه هشت تا ۹ نفر مصدوم می‌شوند که گاهی وقت‌ها شدت جراحت‌ها زندگی فرد را تا آخر عمر تحت تاثیر قرار می‌دهد.

مزارعی اصلاح نقاط حادثه خیز و ایمنی جاده‌ها را یک ضرورت مهم برای کاهش تصادف‌ها عنوان کرد و افزود: با وجود همه اقدام های انجام شده از سوی مجموعه راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، استانداری و شورای ترافیک برای اصلاح و رفع نقاط حادثه خیز و ایمنی بزرگراه‌ها اما همچنان در بحث شانه راه، ناحیه عاری از مانع و حاشیه بزرگراه‌ها استان بوشهر وضعیت مناسبی ندارد.

وی با اشاره به خطر خودرهای تندرو (شوتی) در محورهای ارتباطی استان بوشهر گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ۴۰ نفر جان خود را در تصادف های مربوط به خودروهای حامل قاچاق یا ملوانی از دست داده‌اند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایرنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا