مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

نخستین مسیر ویژه موتورسواران در میدان توحید احداث شد

شهردار منطقه۲ گفت: با هماهنگی پلیس راهور مسیر ویژه تردد موتورسواران درمیدان توحید احداث می‌شود.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایسنا، مهدی صالحی با اشاره به اینکه محدوده میدان توحید یکی از معابر پرتردد منطقه به شمار می‌آید، گفت: تداخل حرکتی موتورسواران و خودروها در این محدوده علاوه بر مشکلات ترافیکی ، موجب افزایش حوادث رانندگی  به ویژه برای موتورسواران می شود .

وی افزود: بر همین اساس طرح کانالیزه شدن مسیر موتورسیکلت در این محدوده پیشنهاد شد و با هماهنگی پلیس راهور یک مسیر اختصاصی از ابتدای خیابان نصرت غربی تا خیابان آزادی برای موتورسواران به طول ۴۰۰‌متر ایجاد می‌شود.

صالحی با بیان اینکه عملیات نرده‌گذاری برای جداسازی مسیر تردد خودروها از موتورسواران شروع شده است، گفت: مسیر پیشنهادی جزو محدوده‌های پارک حاشیه‌ای به شمار می‌آمد و تا کنون خودروها پارک می‌کردند که با هماهنگی پلیس، مسیر پارک حاشیه‌ای خودروها حذف شد.

شهردار منطقه ۲ عرض مسیر اختصاصی را یک و نیم‌متر عنوان کرد و ادامه داد: اکنون ۲ مسیر برای خودروها و یک مسیر برای موتورسواران اختصاص یافته است.

بنا براعلام روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، صالحی با تأکید بر اینکه اجرای مسیر جداکننده خیابان توحید به شکل آزمایشی در این مسیر شروع شده است اظهار کرد: در صورت کسب نتایج مثبت و تأیید پلیس راهور این طرح در سایر مسیرهای منطقه هم اجرا می‌شود تا تصادف‌های موتورسواران کاهش یابد.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایسنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا