مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

به‌دلیل نبود پیست، موتورسواران «پارسیان هرمزگان» به اتوبان می‌آیند

راکبان موتورسوار در پارسیان استان هرمزگان به دلیل بی توجهی و همکاری نکردن مسوولان برای راه‌اندازی یک پیست موتورسواری، در خطرناک‌ترین منطقه این شهرستان یعنی اتوبان پارسیان به عسلویه جمع شده و موتورسواری می‌کنند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، موتورسواری، یکی از تفریحات رایج در بین جوانان پارسیانی است، حتی نوجوان‌ها هم در محله‌های شهر از موتور برای تردد استفاده می‌کنند.

نبود پیست استاندارد در شهرستان پارسیان باعث شده تا علاقه‌مندان به موتورسواری بدون رعایت نکات ایمنی در خیابان ها و بزرگراه‌ها، به انجام مسابقات مشغول شوند.

موتورسنگین سواری با انجام حرکات نمایشی یکی از تفریحات پرطرفدار در شهرستان پارسیان است که به دلایل وجود نداشتن پیست مناسب هر عصر جمعه در اتوبان پر تردد پارسیان به عسلویه توسط راکبان موتور سوار انجام می شود.

نداشتن ایمنی لازم این وسیله نقلیه در کنار شلوغی اتوبان علاوه بر اینکه بلای جان بسیاری از راکبان موتورسیکلت است، جان راننده و سرنشینان دیگر خودروها را هم تهدید می کند.
یکی از موتورسواران پارسیانی در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: برخی رانندگان برای دیدن حرکات نمایشی ما، سرعت خود را در اتوبان کم می کنند و برخی نیز با عصبانیت و دلخوری به راه خود ادامه می دهند.

این موتور سنگین‌سوار پارسیانی ابراز امیدواری کرد: مسوولان کمک کنند ورزش موتورسواری در پارسیان، به صورت حرفه‌ای و با برنامه انجام شود، تا شاهد کسب موفقیت های ارزشمند جوانان در سطح کشور باشیم.

یکی از شهروندان پارسیانی نیز با بیان اینکه موتور سواران به شیوه خطرناک اتوبان پارسیان را به پیست موتورسواری تبدیل کرده‌اند، تاکید کرد: برخی از راکبان موتورسوار نه تنها قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی کنند، بلکه با انجام حرکات نمایشی ترسناک، جان سرنشینان خودروها را تهدید می کنند.

به‌راستی ما چرا بدنبال اجرای قانون هستیم اما چارچوب و زمینه را برای قانونمداری فراهم نمی کنیم!

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایرنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا