مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سرهنگ همه‌خانی: موتورسیکلت‌هاى سنگين به محض رویت توقيف می‌شوند

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین ۱۳۰۰ سی‌سی در بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی خبرداد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ علی همه‌خانی با اشاره به توقیف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین در شمال تهران گفت: با تلاش تیم‌های یگان عملیات پلیس راهنمایی‌ و رانندگی تهران بزرگ، روز گذشته یک دستگاه موتورسیکلت سنگین در بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مشاهده شد که بلافاصله با هماهنگی ماموران پلیس راهور طرح مهار برای توقیف این موتورسیکلت به اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه این موتورسیکلت از سوی ماموران توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد،؛ گفت:  طرح توقیف موتورسیکلت‌های سنگین و هنجارشکن در پایتخت همچنان ادامه دارد. از ان رو به دارندگان و راکبان موتورسیکلت‌های سنگین بدون پلاک و مجوز هشدار می‌دهم که به هیچ عنوان در سطح معابر شهر تهران تردد نکنند، چرا که اساسا اجازه چنین کاری را ندارند و پلیس برابر قانون با آن برخورد می‌کند.

همه‌خانی تاکید کرد: این موتورسیکلت‌ها به محض رویت برای برقراری نظم و امنیت تردد و حفط جان خود راکبان و دیگر رانندگان و شهروندان، توسط تیم‌های پلیس راهور توقیف و به پارکینگ منتقل می‌شوند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایسنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا