مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رئیس پلیس راهور: در این روزها به هیچ عنوان از موتورسیکلت و دوچرخه استفاده نکنید

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که پایتخت تا سه روز آینده درگیر بارش باران است و مجبور هستیم در برخی معابر محدودیت‌هایی اجرایی و عملیاتی کنیم.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، سردار محمدحسین حمیدی اظهار داشت: بیشتر معابر پایتخت درگیر بارش باران و مسیرها کاملا لغزنده است.

وی با بیان اینکه در این روزها به هیچ عنوان از موتورسیکلت و دوچرخه استفاده نکنید، افزود: به دلیل اینکه خیابان‌ها و معابر لغزنده است خودروها باید با سرعت پایین‌تر از حد معمول تردد کنند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: امکان دارد رانندگان ترافیکی سنگین‌تر از روزهای قبل را تجربه کنند به همین دلیل توصیه می‌شود باک بنزین خودروهای خود را پر کنند و از سالم بودن برف پاک‌کن‌ها اطمینان داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: خودروهایی که نقص فنی دارند را در این شرایط بارندگی به هیچ عنوان استفاده نکنید زیرا ممکن است در وسط راه خراب شود و بر ترافیکی که بر اثر لغزش معابر ایجاد شده است اضافه کند.

حمیدی ضمن تاکید بر اینکه رانندگان مراقب عابران پیاده باشند گفت: بررسی برف پاک کن و چراغ‌ها در شرایط بارندگی یکی از موارد مهمی است که هر راننده باید انجام دهد.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایرنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا