درباره تصمیم‌گیری تردد موتورهای سنگین تا پیست موتورسواری

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

دادستان بندرعباس گفت: موتورهای موجود باید سنددار شوند تا به راحتی بتوانند در مسیر رسیدن به پیست رفت و آمد کنند و با آن دسته از موتور سوارانی که در شهر برای امنیت مردم مزاحمت ایجاد می کنند به طور جدی برخورد می شود.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از فارس، علیرضا احمدی‌منش، دادستان عمومی و انقلاب مرکز هرمزگان در بازدید از پیست موقت موتورسواری بندرعباس گفت: صف موتور سواران ورزشکار از قانون شکنان باید جدا شود تا با افراد قانون شکن برخورد جدی صورت گیرد.

علیرضا احمدی منش افزود: وظیفه حاکمیت است که زیرساخت‌های لازم برای ورزش موتور سواری را آماده کند.

 وی ادامه داد: دادستانی این موضوع را به طور جدی  از طریق استانداری هرمزگان، اداره کل ورزش و جوانان، اداره راه و شهرسازی و سازمان حمل و نقل پیگیری خواهد کرد تا اگر شد در همین پیست موقت و اگر امکان اجرا در مکان فعلی وجود نداشت در جایی مناسب‌تر، مکانی در اختیار هیأت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قرار بگیرد.

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز هرمزگان خاطرنشان کرد: مکان جدید باید یک پیست مناسب استاندارد و شکیل داشته باشد که در شأن ورزشکاران هیأت اتومبیل رانی و موتور سواری باشد.

احمدی منش اظهار داشت: بحث دیگر که باید پیگیری شود این است که آیا این دوستان موتور سوار موارد قانونی را رعایت می‌کنند یا خیر؟ هیات موتور سواری و اداره کل ورزش و جوانان می‌بایست هیاتی را تشکیل دهند تا در خصوص چالش ها و موانع قانونی مثل موضوع گواهینامه ورزشکاران، وجود مستندات قانونی برای موتورهای مورد استفاده تصمیم گیری شود.

وی افزود: نتیجه این بررسی‌ها میبایست بعد از تعیین و تکلیف، در شورای تأمین و دادستانی بررسی شوند تا ان شاءاللّه یک راهکار خوب و قانونی پیدا کنیم تا دوستان موتور سوار دغدغه رفت و آمد به پیست و برگزاری تمرین و مسابقات را نداشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز هرمزگان اضافه کرد: موضوع بعدی این است که آن دسته از موتور سوارانی که قانون مدار هستند باید از آن دسته از افرادی که قانون را رعایت نمی کنند جدا شوند.

احمدی منش گفت: موتورهای موجود باید سنددار شوند تا به راحتی بتوانند در مسیر رسیدن به پیست رفت و آمد کنند و با آن دسته از موتور سوارانی که در شهر برای امنیت مردم مزاحمت ایجاد می‌کنند به طور جدی  برخورد شود.

وی تصریح کرد: صف موتورسواران ورزشکار از قانون‌شکنان باید جدا شوند تا با افراد قانون شکن برخورد جدی صورت گیرد.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
فارس
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا