مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

استفاده از اسکوتر برقی برای تردد زائران حج

سازمان حمل ونقل عربستان سعودی در حج امسال برای اولین بار سرویس استفاده از «اسکوتر برقی» را برای تسهیل تردد زائران در اماکن مقدس به سرویس های خود اضافه کرده است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از شفقنا، عربستان اعلام کرده که استفاده از این شیوه برای تردد بین اماکن مقدس، در چارچوب تلاش های این کشور برای ارائه خدمات بهتر و استفاده از فناوری های نوین در راستای تسهیل امور حج قرار می گیرد.

صالح الزوید سخنگوی سازمان حمل و نقل عربستان سعودی در این باره به الشرق الاوسط گفت: استفاده از اسکوتر برقی در حج امسال آزمایشی است و به هدف بررسی امکان استفاده از آن در سال های آینده است.

الزوید با اشاره به اینکه استفاده از این سرویس با استقبال زائران مواجه شده است،  تصریح کرد: این اسکوتر باعث تردد آسانتر بین عرفات تا مزدلفه می شود به طوری که مدت زمان پیاده روی در طول این مسیر را از ۶۰ دقیقه به ۱۵ دقیقه کاهش می دهد و علاوه بر این یک تجربه عالی محسوب می شود.

وی افزود: چون این سرویس آزمایشی است، مسیر ویژه ای به آن اختصاص داده شده است و انتخاب زائران نیز با دقت صورت می گیرد. برای مثال زائرانی انتخاب می شود که وسایل شخصی زیادی همراه نداشته باشند و نحوه استفاده از اسکوتر را بلد باشند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
شفقنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا